سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۰ میلیارد تومانی مطالبات کلزاکاران مازندرانی

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت:۴۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران مازندران تا کنون واریز شد.

جعفری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: از آغاز برداشت کلزا در استان تاکنون ۱۸ هزار و ۶۰۰ تن کلزا به ارزش ۶۰ میلیارد تومان به مراکز خرید تضمینی تحویل داده شده است.
 
وی به پرداخت ۶۵ درصدی مطالبات کلزاکاران مازندرانی اشاره کرد و افزود: تا کنون ۴۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزا کاران پرداخت شده است و مابقی بزودی به حساب کشاورزان واریز خواهد شد.
 
جعفری گفت: خرید تضمینی دانه روغنی کلزا در امسال فقط از طریق سامانه انجام خواهد شد و هیچ محصولی از کشاورزانی که در سامانه ثبت نام نکرده اند خریداری نخواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور افزود:کشاورزانی که در سامانه جامع پهنه بندی جهاد کشاورزی ثبت نام نکردند هرچه زودتر با مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها نسبت به ثبت سطح زیر کشت کلزای خود اقدام کنند.
 
وی گفت: بر اساس دستور العمل خرید تضمینی کلزا قیمت پایه خرید هر کیلوگرم دانه روغنی کلزا با دو درصد ناخالصی و ۱۰ درصد رطوبت ۳۴ هزار و ۳۹۸ ریال تعیین شده است.
 
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: ۱۱ مرکز از ۲۳ مرکز تجهیز شده در شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، میاندرود، ساری، قائمشهر، جویبار، سیمرغ، بابلسر، آمل و نور صورت پذیرفت.
 
جعفری افزود: تا زمانی که کشاورزان، کلزا برای تحویل داشته باشند، مراکز خرید شرکت غله دائر خواهند بود.
 
انتهای پیام/آ
 
 

مطالبات کلزاکاران مازندرانی پرداخت شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.