سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محدودیت‌های ترافیکی در کرمانشاه اعمال می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) محدودیت‌های ترافیکی در شهر کرمانشاه اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فضل الله شیری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت : محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه عصر امروز (دوشنبه - ۱۳ خرداد) و در خیابان مدرس شهر کرمانشاه برپا می‌شود.

وی گفت : با توجه به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام راحل (ره) در مسجد جامع شهر کرمانشاه، خیابان مدرس از میدان آزادی تا سه راه نواب به صورت مسیر رفت وبرگشت شامل محدودیت تردد و توقف خواهد شد.

شیری یادآور شد: تمامی معابر فرعی و خیابان‌ها و کوچه‌های منتهی به خیابان مدرس مانند کوچه لک‌ها و خیابان فیض آباد نیز شامل این محدودیت خواهند شد.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه گفت: این محدودیت ترافیکی تا پایان مراسم ادامه یافته و انتظار می‌رود رانندگان با ماموران ما همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: در زمان اجرای طرح ترافیک همکاران ما از هرگونه تردد در مسیر‌های یاد شده خودداری و خودرو‌های پارک شده را نیز به پارکینگ منتقل می‌کنند.

شیری در پایان از رانندگان خواست تا در طول زمان اجرای طرح محدودیت ترافیکی، از خیابان کوهساری به طرف بلوار افشار طوس و خیابان شهدای اشک تلخ به خیابان شریعتی به عنوان مسیر‌های جایگزین استفاده کنند .

 

 

انتهای پیام/د

محدودیت های ترافیکی همزمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل

 

برچسب ها: حمل و نقل ، ترافیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.