سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۵ زندانی جرائم غیر عمد زندان جیرفت در انتظار آزادی

نماینده ستاد دیه استان کرمان گفت: ۲۵ زندانی جرائم غیر عمد در زندان جیرفت با مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از بند آزاد می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، غلامرضا اسدی نماینده ستاد دیه استان کرمان و فرمانده یگان حفاظت اداره کل زندان‌های استان کرمان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جیرفت گفت: ستاد دیه استان کرمان در سال گذشته برای آزاد سازی ۲۶ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان جیرفت یک میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان پرداخت کرده است.

وی افزود: امسال برای آزادی ۲۵ نفر زندانی جرائم غیر عمد در زندان جیرفت مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان لازم است که امیدواریم با کمک خیرین این اتفاق خیر هرچه زودتر رقم بخورد.

اسدی تصریح کرد: با کمک خیرین در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در جیرفت مبلغ ۶۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان جمع آوری شد که انشالله مابقی مبلغ با کمک مردم و خیرین در روز‌های آتی جمع آوری شود.

احمد علی انجم روز رئیس دادگستری جیرفت گفت: جرائم عمد مشمول چنین همایش‌هایی نیست و قانون گذار اجازه حمایت از زندانیان جرائم عمد مثل اختلاس، سرقت و ... را نمی‌دهد.

وی افزود: افرادی که به سبب جرائم غیر عمد مانند تصادف، چک، مهریه، نفقه و ... بخاطر عدم استطاعت پرداخت وارد زندان شدند مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انجم روز تصریح کرد: ۲۵ نفر زندانی غیر عمد در زندان جیرفت با مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از زندان آزاد می‌شوند.

رئیس دادگستری جیرفت ضمن تشکر از برگزار کنندگان جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: از همه افراد و خیرین عزیزی که برای حمایت از زندانیان جرایم غیر عمد همکاری کردند تشکر می‌کنیم و از اصحاب رسانه می‌خواهیم در این امر بیش از پیش یاری و همراهی داشته باشند تا خیران و مردم هرچه زودتر کمک‌ها و حمایت‌های خود را اعلام کنند.

ابوذر عطاپور وزیری سرپرست فرمانداری شهرستان جیرفت در جشن گلریزان زندانیان جرائم غیرعمد گفت: متاسفانه افرادی در زندان هستند و چشم امید دارند که از زندان آزاد شوند.

وی افزود: ائمه اطهار (ع) مساعدت از مظلومان و درماندگان را یک سنت حسنه می‌دانستند و در کنار وجهه شرعی در این آیین خداپسندانه با رسم جوانمردی مردم نوع دوست جنوب کرمان آن چه که مد نظر است اتفاق خواهد افتاد.

محمدرضا شریفی رئیس اداره زندان جیرفت ضمن تشکر از همه افراد و خیرین که در جشن گلریزان از زندانیان جرائم غیر عمد حمایت کردند گفت: با حمایت کشاورزان، اتاق اصناف و اتحادیه ها، اتاق بازرگانی و صنایع و معادن کشاورزی، وکلا، حوزه‌های قضایی رودبار جنوب، فاریاب، قلعه گنج، جازموریان، ساردوئیه، کارکنان اداره کل دادگستری، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، رئیس اداره غله جیرفت، اتحادیه جایگاه داران سوخت جیرفت و مردم عزیز مبلغ ۶۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شد که جمع آوری مقدار باقی مانده همت خیران و مردم را می‌طلبد.

وی افزود: مردم عزیز و نوع دوست و خیران گرامی می‌توانند مبالغ دلخواه خود را به شماره حساب سیبا بانک ملی ۰۲۰۰۶۰۰۲۶۲۰۰۲ و شماره حساب ۲۳۱۴۸۹۰۳۲ بانک ملت و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۱۳۲۴۱۱ بانک تجارت و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۰۲ بانک ملی ستاد دیه استان کرمان واریز نمایند.

شریفی تصریح کرد: از حمایت کنندگان محترم خواهشمندیم فیش‌های واریزی خود را روبروی اداره زندان به دفتر انجمن حمایت از خانواده زندانیان جیرفت تحویل دهند تا هرچه زودتر با آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد شاهد شادی خانواده آن‌ها باشیم.

جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در جیرفت با حضور مردم و مسئولان در سالن شهید مداحی پور با اجرای نمایش و موسیقی و برنامه‌های متنوع برگزار شد.

انتهای پیام /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۲ آبان ۱۳۹۸
چرا زندانی ها سند نمی خورن