سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زندانیان و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات بستری بیمه سلامت استفاده کنند

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت : زندانیان و خانواده آن‌ها می‌توانند از خدمات بستری بیمه سلامت استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،کیومرث مظفری مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه از برخوردار شدن زندانیان و افراد تحت تکفل آنان از خدمات بستری بیمه سلامت خبر داد و گفت : در راستای احکام دائمی برنامه توسعه و اعتبارات سال ۹۸ تمامی زندانیان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش بیمه بستری سلامت قرار گرفته‌اند.

وی گفت : خدمات بستری زندانیان و خانواده‌های تحت تکفل آنان از اول خردادماه سال‌جاری در سراسر کشور اجرایی شده و این خدمات از ورود زندانی به زندان تا ترخیص شخص انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: فعلا خدمات به صورت نیاز زندانی و افراد تحت تکفل آنان به بستری با معرفی‌نامه از سوی اداره زندان‌ها و تائید دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود.

مظفری در ادامه از صدور بیش از ۲۲ هزار جلد دفترچه بیمه سلامت در استان خبرداد وافزود: با تلاش همکاران رتبه نخست بیشترین صدور دفترچه را استان کرمانشاه به خود اختصاص داده‌ایم.

وی با اشاره به پوشش خدمات بیمه سلامت به مددجویان شهری زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی از ابتدای سال ۹۸، افزود: تمامی پرداخت‌های داروخانه‌ها، بیمارستان‌ها، پزشکان، مؤسسات و پاراکلینیک‌ها در استان ظرف امروز و فردا پرداخت می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

تمامی زندانیان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش بیمه بستری سلامت قرار گرفته‌اند

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، بیمه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.