سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علاقه محلاتی‌ها به امام خمینی و مراسم زود هنگام ارتحال

مردم شهرستان محلات مراسم زود هنگام ارتحال امام خمینی را در جوار امام زاده محمود برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم و مسئولان شهرستان محلات به دلیل علاقه به حضرت امام خمینی (ره) مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال امام راحل را در جوار امام زاده محمود (ع) روستای جردیجان برگزار کردند.

حجت الاسلام ربانی امام جمعه شهرستان محلات در این مراسم گفت: از شاخصه‌های بسیار مهم سیره امام خمینی (ره) دفاع از مظلومان وایستادگی در مقابل مستکبران بود که شاهد این موضوع از همان ابتدا انقلاب بودیم.

حجت الاسلام ربانی افزود: دفاع از ملت فلسطین از گذشته تاکنون و همچنین امروز دفاع از دیگر ملت‌های مظلوم جهان همچون سوریه و یمن نشان دهنده این موضوع است که این راه همچنان ادامه دارد.

با توجه به اینکه امام خمینی (ره) در استان مرکزی متولد و بزرگ شدند مراسم سی امین سالگرد ارتحال ایشان در سراسر این استان به خصوص در بیت تاریخی آن حضرت درخمین هرسال با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها در بیت تایخی حضرت روح الله در شهر خمین به سبب تقارن ماه مبارک رمضان با مراسم ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی از ساعت ۱۸ عصر روز چهاردهم خرداد برگزار و از شبکه‌های مختلف پخش می‌شود.

انتهای پیام / ج

مراسم گرامیداشت سی امین سالگرد ارتحال امام راحل در جوار امام زاده محمود (ع) محلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.