سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهاروند: سازمان لیگ یک دهم درصد مقصر اتفاقات فینال جام حذفی نبود

رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: اصلا سازمان لیگ یک دهم درصد مقصر اتفاقات فینال جام حذفی نبود و بحث امنیتی به ما ربطی ندارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال درباره اینکه فینال جام حذفی بالاخره با همه حاشیه هایش برگزار شد، اظهار کرد: شما دیدید که چه اتفاقاتی در اینجا رخ داد و چه کسانی مقصر بودند و  به طور حتم گزارشات را به مسئولان خواهیم داد. علاوه بر این ما باید از مردم کشورمان معذرت خواهی کنیم و و ظیفه مان است با وجود اینکه ما مقصر نبودیم. ۴ دفعه جایگاهی برای تماشاگران داماش تعبیه شد که در نهایت انجام نشد و بازی به این حالت درآمد.

ما می توانستیم بازی را لغو کنیم اما به حرمت تماشاگران این کار را نکردیم 

او ادامه داد: اصلا سازمان لیگ یک دهم درصد مقصر نبود و بحث امنیتی به ما ربطی ندارد و مسئول امنیت نیستم. همچنین مدیر کل وزارت ورزش و جوانان و مسئولان خوزستان شاکی بودند که چرا این اتفاقات رخ داد. به طور حتم ما گزارشات را می دهیم و بهترین شاهد ما رسانه ها بودند اما متاسفانه میثاقی در برنامه شبکه ۳ که یک شبکه ملی است یک طرفه قضاوت می کند و جایگاهش این نیست و باید حد و اندازه خود را بداند و انتقاد واقعی کند. هیچ کس غیر قابل نقد نیست اما این اتفاقی که در اینجا رخ داد هیچ ارتباطی به سازمان لیگ نداشت و ما می توانستیم راحت تصمیم بگیریم که بازی انجام نشود اما به حرمت این تماشاگران که از راه های دور به اینجا آمده بودند نگذاشتیم این بازی تعطیل شود و  بازی را برگزار کردیم. راحت ترین راه لغو این بازی بود و کاری که در همه کشورها صورت می گیرد اما ما این کار را نکردیم. 

مدرک مستدلی در مورد کنار گذاشتن فتاحی دریافت نکردیم 

بهاروند درباره اینکه بیانیه از سوی کمیته اخلاق صادر شد که  فتاحی را کنار گذاشتند و احضارش به این کمیته گفت:  من درباره این  موضوع  اطلاع ندارم چرا که کسی  از موضع رسمی اعلام نکرده است و باید به صورت کتبی به من اعلام شود و دبیر کل فدراسیون فوتبال باید این موضوع را به من اعلام کند. بحث کنار کشاندن فتاحی را فقط از اخبار شنیدم و مدرک مستدلی به ما نرسیده است. 

هیچ نظم و انضباطی در ورزشگاه فولاد نبود 

او درباره اینکه سازمان لیگ بعد از اینکه در بازی قبلی میان سپاهان و پرسپولیس  چشم یک هوادار نابینا شد درس عبرت نگرفت، بیان کرد: به هر حال چند گزینه برای میزبانی فینال جام حذفی بود اما منتهی عزم بر این بود که این مسابقه به خاطر حرمت شهدا و آزاد سازی خرمشهر در استان خوزستان برگزار شود و مسئولان این استان هم پذیرفتند که از صفر تا صد این بازی را از لحاظ امنیتی و مسائل دیگر  فراهم کنند و ورزشگاه فولاد بهترین استادیوم در کل کشور است اما متاسفانه هیچ نظم و انضباطی در اینجا برقرار نبود. شما شاهد همه اتفاقات این بازی هستید و اگر من بخواهم یک طرفه قاضی بروم شاید به نفع خودم حرف بزنم. 


بیشتر بخوانید:

حواشی پیش از دیدار پرسپولیس تهران و داماش گیلانیان

پرسپولیس - داماش/ گام پایانی برای تحقق یک رویا

برانکو: از بهترین پرسپولیس‌های تاریخ و بهترین تیم ایران هستیم/ گرما و خستگی سد راه ما نیستند

گل پرسپولیس به سپاهان به نام نوراللهی ثبت شد


انتهای پیام/ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.