سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خرید بیش از ۴۴ هزار تن گندم مازاد در مناطق گرمسیری

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور از خرید بیش از ۴۴ هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان مناطق گرمسیری استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،ماشااله ارویسی از روند روبه رشد خرید تضمینی گندم در مناطق گرمسیری استان کرمانشاه خبر داد و افزود: خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان کرمانشاه از شهرستان قصرشیرین آغاز شد و هم اکنون در شهرستان‌های سرپل ذهاب و گیلانغرب نیز ادامه دارد.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۹ کشور میزان خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان را تا این تاریخ ۴۴ هزار و ۳۹۸ تن اعلام کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های خوب دولت و تلاش کشاورزان زحمتکش استان، امسال شاهد رشد قابل توجهی در تولید و خرید تضمینی گندم بوده ایم به نحوی که سال گذشته در چنین روزی حدود ۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شده بود.

ارویسی قیمت خرید تضمینی گندم را به ازاء هر کیلوگرم گندم معمولی ۱۷۰۰۰ ریال و هر کیلو گرم گندم دروم را ۱۷۷۰۰ ریال اعلام کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۵ مرکز خرید دولتی و خصوصی و ۴ مرکز خرید مباشرین تعاون روستایی وظیفه تحویل گیری گندم مازاد بر نیاز مردم را در مناطق گرمسیری استان بر عهده دارند.

انتهای  پیام/ز

 

روزی ۷ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.