سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت‌های اطلاعاتی برای تامین امنیت پایتخت عراق در پایان ماه رمضان

فرمانده عملیات بغداد اعلام کرد: تلاش‌های اطلاعاتی برای تامین امنیت پایتخت در روز‌های منتهی به عید سعید فطر ادامه دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العراقیه، ژنرال عبدالجلیل الربیعی، فرمانده عملیات بغداد گفت: نیرو‌های فرماندهی عملیات بغداد تلاش‌های اطلاعاتی خود را در پایتخت و به ویژه منطقه الکراده ادامه می‌دهند تا امنیت پایتخت را در روز‌های پایانی ماه مبارک رمضان برقرار سازند.

او افزود دوربین‌های هوشمندی در منطقه الکراده نصب شده است تا امنیت آن محفوظ بماند، زیرا منطقه الکراده از مناطق تجاری مهم پایتخت به شمار می‌رود.

عبدالجلیل الربیعی افزود: سرویس‌های اطلاعاتی فرماندهی عملیات بغداد فعالیت‌های خود را به طور گسترده ادامه می‌دهند. توانایی‌های زیادی داریم که در حال حاضر نمی‌توانم به جزئیات آن اشاره کنم. شهروندان عراقی مطمئن باشند امنیت پایتخت برقرار است. امروزه دوربین‌ها نقش بزرگی ایفا می‌کنند. ما در منطقه الکراده دوربین‌های هوشمند نصب کرده ایم. من امروز به نیرو‌های استقرار یافته نیز سرکشی کردم تا مطمئن شوم که فعالیت‌های امنیتی خود را به خوبی انجام می‌دهند، زیرا این روز‌ها برای ما روز‌های سختی است.

او گفت: شهروندان روز‌های آخر ماه مبارک رمضان یعنی از ده روز مانده به عید سعید فطر به جنب و جوش می‌افتند و در بازار‌ها به خرید عید می‌پردازند از این رو در منطقه الکراده تجمع زیادی می‌کنند، چون منطقه الکراده از مناطق پرجمعیت است و منطقه‌ای تجاری به شمار می‌رود. بسیاری از شهروندان به این منطقه برای خرید مایحتاج خود می‌آیند و هر روز تا ساعت‌های پایانی شب و تا اذان صبح مغازه‌ها باز و برای خرید مردم فعالند. مناطق دیگری مانند منطقه المنصور و دیگر مناطق بغداد نیز از امنیت خوبی برخوردارند. من بار دیگر تاکید می‌کنم که توانایی‌های ما بسیار زیاد است و به شهروندان عراقی اطمینان می‌دهم که امنیت پایتخت در روز‌های منتهی به عید سعید فطر همچنان برقرار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: عراق ، خاورمیانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.