سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خانه‌های بوم گردی ظرفیتی برای توسعه گردشگری

فرماندار کوهبنان گفت:خانه‌های بوم گردی ظرفیت‌ بسیار خوبی برای توسعه گردشگری است که باید آن را تقویت و مورد حمایت قرار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، فرماندار کوهبنان به همراه امیری نماینده مردم شهرستان‌های کوهبنان وزرند در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مدیران دستگاه‌های اجرایی از اقامتگاه‌های بوم گردی واقع در بخش مرکزی کوهبنان بازدید کردند.

سالاری فرماندار کوهبنان در حاشیه این بازدید گفت:خانه‌های بوم گردی از ظرفیت‌های بسیار خوب برای توسعه گردشگری است که باید آن را تقویت و مورد حمایت قرار داد.

وی افزود: واحد‌های بوم گردی در سطح شهرستان می‌توانند به خوبی میزبان گردشگران باشند.

فرماندارکوهبنان با بیان اینکه فعالیت اقامتگاه‌های بوم گردی رونق گردشگری در روستا‌ها و اشتغالزایی در این نقاط را بدنبال دارند، افزود: حفظ آداب و رسوم سنتی و محلی با انگیزه جذب مسافر از دیگر دستاورد‌های فعالیت این مراکز اقامتی و پذیرایی است.

امیری نیز در این بازدید گفت: شهرستان کوهبنان ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیاد وخوبی دارد ویکی از این ظرفیت‌ها بحث گردشگری معادن است که با پیگیری‌های انجام شده وتلاش‌های فرماندار جلسات مختلفی با سرمایه گذار انجام دادیم که امیدواریم به زودی کار آن آغاز و نتیجه اش را نیز مردم ببینند.
انتهای پیام/ی

کوهبنان ظرفیت‌های گردشگری بسیار زیاد وخوبی دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.