سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح روز بازار‌ها طی ماه‌های آینده برای زنان سرپرست خانواده در پارک بانوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت پارک بانوان اراک، برای آموزش و اشتغال زنان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: افتتاح روز بازار‌ها طی ماه‌های سال در پارک پیش بینی شود و همچنین در هر هفته تعدادی از زنان سرپرست خانواده بتوانند محصولات غذایی خود را با نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این مجموعه عرضه کنند که این خود نشاط اجتماعی و فعالیت اقتصادی را به دنبال دارد.

اکرمی افزود: پس پایان ماه مبارک رمضان استفاده خانواده از پارک در روز جمعه به اتمام میرسد و تمامی روز‌ها برای استفاده بانوان از پارک اختصاص پیدا کند و از ورود آقایان جلوگیری می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان گفت:این پارک از ظرفیت بسیار خوبی برخوردار است و به طور مثال دانشگاه علوم پزشکی اراک در خصوص مسایل پزشکی مرتبط با بانوان، اداره کل بهزیستی در خصوص حوزه مشاوره بانوان، اداره کل ورزش و جوانان استان مباحث ورزشی مربوط به این قشر، اداره کل آموزش و پرورش استان، اداره کل میراث فرهنگی و فنی و حرفه‌ای می‌توانند فعالیت جامعه هدف خود در حوزه بانوان را در پارک بانوان افزایش دهند.

انتهای پیام/ک

پارک بانوان اراک مکانی برای آموزش و اشتغال زنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.