سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهبر کره شمالی دومین روز پیاپی در انظار عمومی حضور یافت

به گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی، رهبر این کشور برای دومین بار پس از نهم ماه مه و شلیک موشک بوسیله پیونگ‌یانگ، در انظار عمومی حضور یافت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری رسمی کره شمالی KCNA گزارش داد رهبر این کشور که روز شنبه پس از سه هفته در انظار عمومی ظاهر شده و از یک کارخانه ساخت تراکتور در منطقه کیانگی در استان جاگانگ بازدید کرده بود، روز یکشنبه نیز از یک کارخانه دیگر دیدن کرد.

رهبر کره شمالی از نهم ماه مه که ارتش این کشور چند موشک کوتاه برد شلیک کرد، در انظار عمومی دیده نشده بود. کیم جونگ اون روز یکشنبه از کارخانه ساخت ماشین آلات در منطقه فیونگنام در استان پیونگ شمالی بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ از سئول، رهبر کره شمالی با تاکید بر این که کارخانه ساخت ماشین آلات فیونگنام نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصاد ملی کره شمالی ایفا می‌کند، بار دیگر اعلام کرد روند تولید در کشور باید به روز شود تا بتواند پاسخگوی سیاست حزب و مبتنی بر ایدئولوژی جوچه باشد. جوچه یا همان سیاست خوداتکایی، فلسفه سیاسی حاکم بر کشور کره شمالی است که از اواخر دهه ۱۹۶۰ از سوی کیم ایل-سونگ، رهبر وقت این کشور به عنوان یک نظام فکری و ایدئولوژیک طراحی شد و توسعه یافت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.