سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جلسه امروز شورای شهر تهران مطرح شد؛

درخواست رئیس شورای شهر تهران از حناچی برای پیگیری مشکلات کارکنان مترو/ اختلال در سیستم حمل و نقل مترو موجب ناامنی در پایتخت می‌شود

رئیس شورای شهر تهران گفت: اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی که روزانه دو میلیون نفر را جابجا می‌کند، موجب به وجود آمدن ناامنی در پایتخت خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای  شهر تهران در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه دوازدهم خرداد ماه) برگزار شد، اظهار کرد: هفته گذشته  شاهد ناآرامی و تحسن تعدادی از کارکنان شرکت مترو در مقابل ساختمان شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه بودیم.

وی افزود: از چند ماه گذشته زمزمه‌هایی به گوش می‌رسید که تعدادی از کارکنان مترو نسبت به برخی از تصمیمات اعتراض دارند و می‌خواهند اعتراض خود را به گوش مسئولان و تصمیم‌گیران مترو برسانند.

رئیس شورای شهر تهران گفت: یکی از  مهمترین دلایل این اعتراض احتمال ایجاد تغییرات ساختاری و شرکتی شدن کارکنان مترو تهران بود که نتایج حاصل از پیگیری‌های شورای شهر تهران و شهرداری و شرکت مترو نشان می‌دهد که هیچ تصمیمی مبنی بر ساختاری و شرکتی شدن پرسنل مترو در دست اقدام نبوده است.

هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: نقش فضای مجازی و رسانه‌های بیگانه را نمی‌توان در این اعتراض نادیده گرفت، زیرا یکی از دلایل دامن زدن به این حواشی رسانه‌های بیگانه و فضای مجازی بود که باعث ایجاد این اعتراض و تحریک نیروهای خدوم مترو شد.

وی افزود: لازم است بگویم بنده و اعضای شورای شهر تهران نه تنها در انتصابات معاونت حمل و نقل دخالت نداشتیم، بلکه از آن‌ها خواستیم که بر نوع انتصابات نظارت و مدیریت شود.

هاشمی رفسنجانی ادامه داد: از شهردار تهران می‌خواهم اتفاقات هفته گذشته را پیگیری و نتیجه را به شورای شهر تهران گزارش کند تا مشخص  شود اتفاقات صورت گرفته از چه منبعی هدایت شده است، زیرا اعتقاد داریم اختلال در ناوگان حمل و نقل عمومی که روزانه دو میلیون نفر را جابجا می‌کند، موجب به وجود آمدن نا امنی در پایتخت خواهد شد.

وی افزود: در این شرایط  حساس که کشور با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کند، می‌دانیم اختلال در حمل و نقل عمومی ضربه‌ای سنگین به امنیت پایتخت وارد می‌کند و از نیروهای زحمتکش مترو تهران می‌خواهم حقوق خود را از طریق مراجع قانونی پیگیری کنند و از همسو شدن با دشمن در اعتراض‌ها و تحسن‌ها جلوگیری کنند، زیرا می‌دانیم هرگونه اخلال در خدمت رسانی به مردم مورد استفاده بیگانگان قرار می‌گیرد و در نهایت  نارضایتی های به وجود آمده موجب تنزل جایگاه  مترو تهران می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.