سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای آزمایشی حذف شهریه باشگاه‌های کشتی کرمانشاه

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه گفت : پس از اجرای آزمایشی حذف شهریه باشگاه‌های کشتی کرمانشاه در سال گذشته، تابستان امسال نیز این طرح اجرا می‌شود.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،محمدحسین محبی رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه کشتی را ورزش اول کرمانشاهیان خواند و گفت : محبوبیت و قدمت این رشته در میان خانواده‌های کرمانشاهی باعث شده تا از دیرباز کرمانشاه را در ایران به عنوان استان پهلوان خیز و پهلوان پرور بشناسند.

وی به وجود زیرساخت‌های مناسب این رشته در کرمانشاه اشاره کرد و گفت : در بحث امکانات و زیرساخت‌های رشته کشتی به نسبت دیگر استان‌های کشور از وضعیت مطلوبی برخورداریم.

رئیس هیات کشتی استان کرمانشاه تصریح کرد: با وجود این ظرفیت‌ها و زیرساخت ها، هیات کشتی استان از تابستان سال گذشته اقداماتی را به منظور توسعه و گسترش بیش از پیش این رشته در میان خانواده‌های کرمانشاهی آغاز کرد که از جمله آن حذف شهریه باشگاه‌های کشتی بود.

وی افزود: هرچند سال گذشته قرار بود تنها در فصل تابستان شهریه باشگاه‌های کشتی در کرمانشاه رایگان شود، اما با حمایت یکی از خیرین ورزشی استان این برنامه تا پایان سال گذشته ادامه یافت.

محبی بابیان اینکه این طرح در توسعه رشته کشتی در استان بسیار موثر بود، تاکید کرد: از آنجایی که اکثر افراد علاقمند به کشتی از طبقات متوسط و محروم جامعه هستند، این تصمیم در کنار کمک به قهرمان پروری دراستان، به نوعی حمایت از این افراد برای ورود به رشته مورد علاقه‌شان بود.

وی از انجام رایزنی‌هایی با استاندار کرمانشاه به منظور ادامه اجرای این طرح در تابستان امسال هم خبر داد و گفت: براساس موافقت استاندار، تابستان امسال نیز سالن‌های کشتی کرمانشاه رایگان است.

رئیس هیات کشتی استان یادآورشد: در تابستان ۹۸ نیز ثبت نام در چهارسالن کشتی سطح شهر کرمانشاه یعنی سالن پایگاه قهرمانی، عباس رضایی، امام سجاد (ع) و امام خمینی (ره) برای تمامی رده‌های سنی رایگان خواهد بود .

 

 

انتهای پیام/د

محبوبیت و قدمت کشتی در میان خانواده‌ها

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.