سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آماده باش دستگاه‌های امدادی قزوین در ایام تعطیلات پیش رو

مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین در نشست هماهنگی تعطیلات پیش رو گفت: دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات پیش رو شامل سالروز رحلت امام خمینی (ره) و ایام عید فطر در آمادگی کامل هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، قدرت اله مهدیخانی مدیر کل مدیریت بحران استانداری در جلسه‌ای که به منظور هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات رحلت حضرت امام و عید سعید فطر برگزار شد گفت: دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان استان آمادگی لازم را برای دادن خدمات به مسافران و زائران مرقد حضرت امام (ره) دارند.

مهدیخانی افزود: تامین سوخت در جایگاه‌های سوخت استان پیش بینی شده است و شرکت نفت هم باید آمادگی لازم برای تامین سوخت جایگاه‌ها را داشته باشد که در ایام تعطیلات مشکلی نداشته باشیم.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری در ادامه تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان که در ایام تعطیلات قصد مسافرت دارند جایگزینی پاسخگو و باقدرت تصمیم گیری انتخاب و معرفی کنند.

مهدیخانی در ادامه با اشاره به حجم تردد‌ها در استان گفت: با توجه به پر تردد بودن محور قزوین _ رشت در تلاشیم تا آتش نشانی به صورت دائم در این منطقه مستقر شود.

انتهای پیام/ک

جلسه هماهنگی بین دستگاه‌های امدادی در ایام تعطیلات

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.