سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انسداد برخی محور‌های روستایی در خراسان رضوی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: برخی محور‌های روستایی استان به علت سیلاب و طغیان رودخانه مسدود است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجتعلی شایانفر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: برخی راه‌های روستایی در ۱۱ جاده روستایی خراسان رضوی بر اثر جاری شدن سیل و به دلیل رعایت ایمنی مسدود شده و هنوز بازگشایی نشده است.

وی ادامه داد: در پی بارندگی‌های شب گذشته، در مشهد، درگز، خوشاب، فریمان، قوچان و تربت حیدریه آبگرفتگی و سیلاب گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بر اثر همین بارندگی‌ها و جاری شدن سیلاب، برق روستای "ریش خوار" در درگز قطع شده و خساراتی نیز به این تاسیسات وارده آمده است.

شایانفر افزود: نیرو‌های خدمات رسان برای برقرار شدن برق این روستا از طریق تهیه یک دستگاه ژنراتور اضطراری در حال تلاش هستند.

راه روستایی حصار - دوآبی، انسداد برخی محور‌های روستایی خراسان رضوی زنگانلو، گوزنی - ریشخوار در حوزه درگز، راه روستایی نوروزی - سرخ - بابا لنگر، آبروان - سفی آباد در حوزه  خوشاب، محور دستوران - مینیدر در حوزه جغتای، و محور پس کمر در حوزه سرخس به دلیل نبود ایمنی کافی ناشی از وقوع سیلاب و طغیان رودخانه مسدود است.
 
بنا به اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بارش‌های رگباری باران که از عصر روز سه شنبه هفته گذشته در این استان آغاز شده است تا صبح فردا ادامه دارد.
 
انتهای پیام//ف.ش
 

۱۱ جاده روستایی خراسان رضوی بر اثر سیلاب مسدود شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.