سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دراردیبهشت ماه سالجاری صورت گرفت:

بیش از ۱۲ میلیون و پانصد هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان زنجان

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: ۱۲ میلیون و ۵۰۰ تردد درمحور‌های مواصلاتی استان زنجان در اردیبهشت ماه سالجاری ثبت شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،عبدالحسین علی اکبری مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان زنجان گفت: با توجه به کنترل تردد وسایل نقلیه با ۵۶ دستگاه ترددشمار برخط در محور‌های بین شهری استان و ۱۸ دستگاه منصوبه در ورود و خروج محور‌های مواصلاتی استان (جمعا ۷۴ دستگاه بصورت رفت و برگشت)، در اردیبهشت ماه سال جاری تعداد بیش از   ۱۲میلیونو ۳۵۲ هزار تردد ثبت گردیده است.

 علی اکبری افزود: بیشترین تردد ورودی در آزادراه قزوین – زنجان با ۴۸۸ هزارو ۷۸۹ تردد و کمترین تردد در محورتکاب- دندی با ۱۷ هزارو ۷۳۹ جابجایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ۲۴ درصد از کل تردد وسایل نقلیه به وسایل نقلیه سنگین اختصاص داشته است در حالیکه میانگین کشوری ۱۵درصد بوده و استان زنجان در رتبه ۸ ام کشور از حیث درصد تردد وسایل نقلیه سنگین در جاده¬ها قرار دارد. میانگین کارکرد دستگاه‌های ترددشمار در این مدت ۹۸ درصد بوده‌است.

این مقام مسئول  با اعلام اینکه بیشترین نرخ جریان تردد در آزادراه قزوین - زنجان با ۶۵۷ تردد در ساعت و کمترین نرخ تردد در محور تکاب – دندی با ۲۴ تردد در ساعت صورت گرفته است، بیان داشت: نرخ جریان تردد وسایل نقلیه سنگین در کل محور‌های مواصلاتی استان زنجان در این مدت ۵۷ وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده است در حالیکه میانگین کشوری این نرخ ۵۵ وسیله نقلیه سنگین در ساعت بوده و استان زنجان رتبه ۱۳ را در کشور داراست.

علی اکبری افزود: با توجه به آمار موجود، تعداد تردد در ورودی و خروجی‌های آزادراه ها و محور‌های ترانزیت استان زنجان که شامل مسیر رفت و برگشت آزادراه زنجان-قزوین، آزادراه زنجان-تبریز، ترانزیت زنجان- ابهر و زنجان - میانه می شود جمعا  بیش از ۱ میلیونو ۶۶۶ هزار  تردد است که حدود ۷۵ در صد از کل تردد در محور‌های ورود و خروج استان می‌باشد.
 

انتهای پیام/ن

 

۱۲ میلیون و پانصد هزار تردد در جاده های استان زنجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.