سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید بر لزوم توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت جوانان

فرماندار بناب بر لزوم توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،رفیعی فرماندار بناب  درنشست مشترک و کارگروه فرهنگی و اجتماعی و ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان بناب توجه به موضوع اوقات فراغت بویژه در قشر جوان و نوجوان را از عوامل موثر در پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی خواند و گفت: بایستی با تعامل همه جانبه و برنامه ریزی صحیح به جلب مشارکت حداکثری خانواده‌ها و اقشار مختلف جامعه درغنی سازی اوقات فراغت بپردازیم و از این فرصت برای افزایش اعتماد خانوده‌ها بنحو مطلوب استفاده نماییم.

وی همچنین توجه به فضای مجازی در بین جوانان را باعث درون گرائی شدن جوانان دانست و تاکید داشت: بحث فضای مجازی قدرت ارتباط بین جوانان با همنوعان خود را در بین جوانان سلب کرده است واین موضوع زنگ خطری برای جامعه و به ویژه برای جوانان در سنین مختلف است

رفیعی فرماندار بناب تعیین شاخص‌هایی برای ارزیابی طرح‌های اوقات فراغت را ابزاری لازم برای سنجش کمیت و کیفیت این طرح‌ها دانست و خاطر نشان کرد وظیفه همه مسئولین و دستگاه‌ها است که در این راستا تلاش کنند.

رفیعی آداب رسوم گذشتگان را امری جدی برای جوانان بیان کرد و حاشیه شهرو فعالیت‌های حرفه آموزی و مهارتی در ایام اوقات فراغت را از موضوعات حائز اهمیت خواند و تصریح کرد در این بخش نیز بایستی از تمامی ظرفیت‌های بومی شهرستان استفاده نمود.

رفیعی نیز با تاکید بر لزوم توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت و بهره برداری مناسب و مطلوب از این ایام  گفت:آنچه بایست به آن توجه شود این است که اوقات فراغت منحصر به تابستان نیست و در تمام ایام سال باید تداوم داشته باشد.

وی افزود: توسعه سلامت عمومی، ایجاد نشاط اجتماعی واستعدادیابی مهتمرین اهدافی است که در اوقات فراغت بدان پرداخته می‌شود و این مهم نیازمند برنامه ریزی و نظارت دقیق است.

 

انتهای پیام/ش

ضرورت توجه جدی تمامی دستگاه‌ها به موضوع اوقات فراغت جوانان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.