سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توجه به هویت تاریخی‌فرهنگی اصفهان در طراحی مبلمان شهری

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان گفت:توجه به هویت تاریخی‌فرهنگی شهر اصفهان از سیاست‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در حوزه طراحی مبلمان شهری است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن مؤذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان اظهار کرد: طراحی و نمونه‌سازی مبلمان ویژه معابر کم عرض از جمله حاشیه انهار و ایستگاه‌های BRT همچنین مبلمان خیابان حرم در منطقه ۱۴ و مقابل پایانه بابلدشت از دیگر طرح‌های ارایه شده در راستای گسترش کمّی و کیفی المان‌ها، نماد‌ها و نشانه‌های هویت‌ساز در شهر است.

وی خاطرنشان کرد: طراحی مبلمان شهری ویژه عرصه‌های خاص مانند باغ گل‌ها و باغ پرندگان از دیگر برنامه‌هایی است که در سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان میدان جلفا، چهارباغ بالا، مبلمان ویژه پارک پردیس هنر و حاشیه زاینده‌رود را از دیگر پروژه‌های در نظر گرفته شده برای طراحی مبلمان شهری عنوان کرد و گفت: تاکنون سعی شده است همه اقدامات این سازمان کارشناسانه و با مشورت متخصصان حوزه‌های مختلف شهری باشد.

وی از برنامه‌های سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در سال جاری را ایجاد فضا‌های چندمنظوره شامل نورپردازی، مبلمان شهری و هنر شهری با هدف باز زنده‌سازی کارکرد مادی‌ها و انهار عنوان کرد و گفت: قابل حمل بودن مبلمان‌های شهری به منظور سهولت در جابه‌جایی و صرفه‌جویی در هزینه‌ها از سیاست‌های در پیش رو است.

مؤذنی خاطرنشان کرد: توجه به هویت تاریخی‌فرهنگی شهر اصفهان از سیاست‌های این سازمان در حوزه طراحی مبلمان شهری است.

انتهای پیام/م

 

برنامه های سازمان زیباسازی شهر اصفهان برای مبلمان شهری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.