سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سر منشأ فساد در کشور نسخه‌های لیبرالی و باند‌های قدرت هستند

دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور گفت: سر منشأ فساد در کشور حاکمیت نسخه‌های لیبرالی و باند‌های قدرت هستند که بر افکار عمومی تسلط پیدا می‌کنند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد محسن دعایی دبیرکل جبهه فرهنگی عفاف و حجاب کشور در اولین اعتکاف تشکیلاتی رمضانیه در مسجد جامع نیشابور گفت: باید به سوی تحقق جامعه ایمانی برویم که در حال حاضر از این جامعه فاصله گرفته‌ایم و راه حل آن تشکیل دولت حزب اللهی است.

وی ادامه داد: تمام مسائل جامعه اسلامی ایران بخاطر یک حاکمیت گروهی غرب زده است و هر چه در انقلاب پیشرفت داشته‌ ایم بخاطر تحقق وعده‌های اسلام بوده است.

دبیرکل عفاف و حجاب کشور گفت: هر چه کم کاری داریم بخاطر حاکمیت غرب گرا‌ها است، سر منشأ فساد در کشور حاکمیت نسخه‌های لیبرالی و باند‌های قدرت پشت این نسخه‌ها هستند که بر افکار عمومی تسلط پیدا می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین دعایی افزود: ما باید تمدن سازی نوین اسلامی را دنبال کنیم و نشان دهیم اسلام توان مدیریت فرهنگی را به خوبی دارد.
 
وی ادامه داد: باید از اجرای سند ۲۰۳۰ توسط دولتی‌ها خجالت کشید، گرایش به موسیقی در نسل جدید نهادینه شده و باید بدانیم موسیقی غربی سر پل فساد و فحشاء است.


انتهای پیام //ف .ک 
 
 

تمدن سازی نوین اسلامی باید دنبال شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.