سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» زمینه جذب و هدایت اقشار مختلف جامعه

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه گفت : حضور مستمر مسؤولان شاخص استان در طرح «سه‌شنبه‌های بدون خودرو» زمینه جذب و هدایت اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌کند.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،جلال عزیزی رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در خصوص آخرین برنامه‌های هیأت دوچرخه‌سواری استان در تابستان سال‌جاری، گفت : مهمترین برنامه هیأت دوچرخه‌سواری استان کرمانشاه در طول ماه‌های اخیر، حضور موفق در المپیاد استعداد‌های برتر این رشته در مرداد‌ماه است.

وی گفت : سال گذشته استان کرمانشاه موفق به کسب تنها یک مدال نقره از این مسابقات شد و هیأت دوچرخه‌سواری استان با هدف افزایش تعداد و کیفیت مدال‌ها در این مسابقات اقدام به برگزاری دوره استعدادیابی بین نوجوانان ۱۱ تا ۱۶ سال دختر و پسر استان در طول هفته گذشته کرده است.

عزیزی ادامه داد: در طول این دوره که با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقمندان به ورزش دوچرخه‌سواری برگزار شد، نفرات مستعد شناسایی و برای سپری کردن آموزش‌های لازم در برنامه‌های مشخص شده هیأت پیش از برگزاری مسابقات المپیاد استعداد‌های برتر رشته دوچرخه‌سواری که در مردادماه در اصفهان برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت ۲ باشگاه دوچرخه‌سواری در استان، گفت: هم اکنون در استان کرمانشاه مکانی برای آموزش و تمرین به عنوان مدرسه دوچرخه سواری نداریم و ۲ باشگاه «رعد» در ورزشگاه ۱۵ خرداد و «پژهان» در کمربندی غربی شهر کرمانشاه به صورت حرفه‌ای به آموزش رشته دوچرخه‌سواری می‌پردازند و علاقمندان به این رشته، می‌توانند برای کسب آموزش‌های لازم به این ۲ باشگاه مراجعه کنند.

عزیزی یادآور شد: اهم فعالیت این باشگاه‌ها بر روی ۲ رشته جاده و کوهستان در بخش تریال است که در بخش جاده در با استفاده‌های جاده‌های اصلی و بخش تریال در پارک کوهستان به تمرین می‌پردازند، چرا که زیرساخت‌های لازم برای فعال‌سازی تمام شاخه‌های رشته دوچرخه‌سواری در استان کرمانشاه فراهم نیست.

این مسؤول ادامه داد: دوچرخه‌سواری دارای بخش‌های زیادی همچون پیست، جاده کوهستان با زیرشاخه‌های بسیار زیادی در هریک از آن‌ها است که در مسابقات رسمی همچون المپیک می‌توان از آن‌ها مدال گرفت و در صورت تامین زیرساخت‌های لازم می‌توان استعداد‌های هریک از بخش را جذب و پرورش داد.

وی با اشاره به برگزاری برنامه «سه‌شنبه‌های بودن خودرو» در شهر کرمانشاه، گفت: یکی از برنامه‌های اصلی که در طول سال گذشته و حتی در حساس‌ترین شرایط همچون هفته آغازین سال کاری جاری و آخرین هفته از سال گذشته نیز به اجرا درآمد و این هیأت اصرار بسیار زیادی بر تداوم اجرای آن دارد برنامه «سه‌شنبه‌های بودن خودرو» است که امیدواریم مورد استقبال مسؤولان استان نیز قرار بگیرد.

عزیزی افزود: حضور مستمر مسؤولان شاخص استان در این طرح زمینه جذب و هدایت تمام شاغلان استان کرمانشاه در بخش‌های مختلف را فراهم می‌کند و امیدواریم با حمایت اقشار مختلف جامعه این برنامه زمینه‌ساز یک فرهنگ واقعی در استفاده از دوچرخه در جامعه باشد .

 

 

انتهای پیام/د

مهمترین برنامه هیأت دوچرخه‌سواری حضور موفق در المپیاد استعداد‌های برتر

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.