استاندار کرمانشاه گفت:برای اجرای پروژه‌ها نیازمند ارایه مشوق‌های معنادار برای ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری و یا مشارکت در اجرای این پروژه‌ها هستیم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بازوند استاندار کرمانشاه پنج شنبه ۹ خردادماه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان اظهار داشت:پروژه‌های اقتصاد مقاومتی باید تحول ساز باشند زیرا با پروژه‌های معمولی و کم اثر نمی‌توان تحول‌ساز بود.

وی  ادامه داد: پروژه‌های ارایه شده در چهارچوب اهداف کلی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی هستند. البته اهداف کمی این طرح‌ها باید با کارشناسی بیشتری همراه باشد. همچنین منابع مالی پیش‌بینی شده برای این پروژه‌ها باید شفاف و قابل حصول باشند.

استاندار کرمانشاه گفت:پروژه های بسیار زیادی از سال‌ها قبل کلنگ‌زنی شده‌اند و همچنان نیمه‌کاره باقی مانده‌اند. بخش دولتی از اعتبارات کافی برای تکمیل این پروژه‌ها برخوردار نیست. در چهارچوب سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بخشی از پروژه‌های نیمه‌کاره ادارات و دستگاه‌های مختلف به بخش خصوصی واگذار می‌شوند.

وی ادامه داد : دو سالن ورزشی بزرگ در کرمانشاه داریم که سال هاست نیمه کاره مانده‌اند. ورزش و جوانان باید زمینه واگذاری این پروژه‌ها به بخش خصوصی را هرچه سریع‌تر فراهم کند.

 بازوند گفت:بخش خصوصی خواهان سرمایه‌گذاری در برخی از پروژه‌های تحت تملک بانک‌ها است ولی متاسفانه بانک‌ها همکاری خاصی در این زمینه انجام نمی‌دهند و این واحدها همچنان راکد باقی مانده‌اند. تداوم این رویه قابل قبول نیست.

انتهای  پیام/ز

 

بانک‌ها همکاری خاصی  سرمایه گذاری بخش خصوصی  انجام نمی‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.