سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور پرشور مردم در راهپیمائی روز قدس

نماینده، ولی فقیه و استاندار استان مرکزی از مردم برای حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس قدردانی کردند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، آیت الله قربانعلی نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی وسید علی آقازاده استاندار استان مرکزی با صدور پیام مشترک از مردم برای حضور پرشور در راهپیمائی روز قدس قدردانی کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

حضور حماسی، گسترده و آگاهانه مردم روزه دار و همیشه در صحنه استان مرکزی همگام با سایرهموطنان و آزادیخواهان سراسر جهان در راهپیمایی باشکوه روزقدس، بار دیگر وحدت، انسجام و اتحاد امت اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

ملت ایران اسلامی با حضور پرشور و وحدت آفرین در راهپیمائی روز قدس ضمن لبیک به ندای تاریخی امام راحل، تاسی از منویات مقام معظم رهبری و اعلام حمایت از آرمان‌های فلسطین، به توطئه‌های استکبار جهانی و عمال مرتجع آن‌ها در منطقه به عنوان معامله قرن که بزرگترین خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین و قدس شریف است، پاسخ محکمی دادند.

اینجانبان از حضور پرشور آحاد مردم شریف و ولایتمدار سراسر استان مرکزی در راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس، تقدیر و تشکر نموده، عزت و پایندگی روز افزون اسلام و مسلمانان و پیروزی نهایی مردم سرزمین قدس شریف را از درگاه خداوند سبحان مسئلت می‌نماییم.

قربانعلی دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اراک
سید علی آقازاده استاندار مرکزی

انتهای پیام / ج

پیام مشترک قدردانی نماینده، ولی فقیه و استاندار مرکزی از حضور مردم در روز قدس

برچسب ها: قدس98 ، اخبار سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.