سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف انواع کالاهای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد طی چهار روز گذشته خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: در راستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در چهار روز گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست کنترل و مراقبت مرزی هنگ مرزی تایباد کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به‌جلوگیری از قاچاق هرگونه کالا در راستای تحقق شعار سال «رونق تولید»، خاطرنشان کرد: ارزش این کالا‌ها بر اساس برآورد کارشناسان یک میلیارد و ۲۷۶ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال اعلام شده است و در این رابطه چندین متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به‌مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی یادآور شد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد خواهند کرد و جلوگیری از قاچاق این حجم از کالاها، نشانگر تلاش و زحمات شبانه‌روزی مرزبانان غیور و انقلابی در راستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده و امید است روز به‌روز شاهد پیشبرد این امر باشیم.

انتهای پیام/ب

کشف کالاهای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.