فرمانده انتظامی مازندران از کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان سوادکوه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سردار سیدمحمود میرفیضی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق درزمینه حمایت از تولیدات ملی، ماموران پلیس آگاهی سوادکوه با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق به شناسایی 5 دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق حین تردد در محور مواصلاتی آن شهرستان شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروهای مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن پنج قلم کالای خارجی قاچاق شامل، دو تن زغال، یک دستگاه موتور خودروی خارجی و مقادیر قابل توجهی لوازم پزشکی کشف کردند.

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری رانندگان این خودروها و معرفی آنان به مرجع قضایی خبر داد و ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال عنوان کرد.

این مسؤول با اشاره به این که کالاهای کشف شده تحویل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان شد، گفت: قاچاق کالا تخریب زیر بنای اقتصاد کشور و نادیده گرفتن حق نسل فردا برای رشد و بالندگی است.

میرفیضی بیان کرد: خرید و مصرف کالای قاچاق موجب اختلال در عرضه تولیدات داخلی، تعطیلی کارخانه‌ها، افزایش بیکاری در کشور و ایجاد بازار فروش برای کالاهای کشورهای خارجی خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است، از مردم خواست: برای حمایت از تولید ملی و اشتغال جوانان جامعه در مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نیروی انتظامی همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

کشف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی کالای قاچاق در سوادکوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.