سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

شکوه اتحاد و عدالت خواهی در ایذه نمایان شد

مراسم باشکوه روز جهانی قدس، همزمان با سراسر ایران، در شهرستان اسذه در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم ولایتمدار و انقلابی ایذه، همچون سال‌های گذشته، امروز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس خشم خود را از رژیم اشغالگر و ستمگر صهیونیسم فریاد زدند.

راهپیمایی در ایذه، به سن و جنسیت محدود نشد و همه آمدند، زن و مرد و پیر و جوان، فریاد دفاع از مظلومان، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و... از زبان همه نسل‌ها جاری است.

اهل ایذه آمدند تا نشان دهند از رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آن‌ها متنفر هستند و حامی مظلومان بی دفاع فلسطین بوده و هستند و خواهند بود.

آمدند تا بگویند در هیچ شرایطی دست از دفاع از مظلومان برنمیداریم و تا آخرین نفس حتی با زبان روزه پشتیبان رهبری و انقلاب هستیم.

مردم ولایی ایذه با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نشان دادند که تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و رهبری برای آن‌ها از اوجب واجبات است و مشکلات معیشتی و اقتصادی نیز نمی‌تواند آن‌ها را از خطر ولایت فقیه جدا کند.

چوقاپوشان ایل بختیاری نیز مثل همیشه در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کردند تا نشان دهند که قوم لر و ایل یختیاری همواره پیرو رهبر و پشتیبان ولایت فقیه هستند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

انتهای پیام/گ

حضور مردم ایذه در راهپیمایی روز قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.