سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

فریاد مرگ بر استکبار از زبان روزه داران در دزفول جاری شد

دزفولی‌ها در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و با زبان روزه، فریاد مرگ بر استکبار را جاری کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مردم دزفول، شهر مقاومت و پایداری در ۸ سال دفاع مقدس، با حضور در راهپیمایی روز قدس، شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را از زبان جاری کردند و انزجار خود از استکبار جهانی را به رخ جهانیان کشیدند.

گرمای هوا و زبان روزه مانع حضور اقشار مختلف مردم دزفول برای حمایت از مردم فلسطین و قدس شریف نشد و همچون سال‌های گذشته، پشتیبانی و دفاع خود از فلسطینیان بی دفاع و تنفر از رژیم غاصب و کودک کُش صهیونیستی را فریاد زدند.

محمد حیدری، سرپرست فرمانداری ویژه دزفول در حاشیه این راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: سال‌های زیادی است که آمریکا و صهیونیست‌ها می‌خواهند جریان انتفاضه را از دستور کار جهان اسلام خارج کرده و آن را به یک موضوع عادی تبدیل کنند تا یک سازش نابرابر در بین مردم مقاوم فلسطین و صهیونیست‌ها برقرار شود.

وی اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی در پی این هستند تا یک اتحاد نامیمون عربی عبری علیه جمهوری اسلامی ایران در منطقه سازمان دهند، بنابراین همه ما در برابر این استراتژی باید هوشیار باشیم.

عباس پاپی زاده، نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی نیز به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه‌ای بیان داشت: در روز قدس باید فریاد مرگ بر آمریکا، اسرائیل و ارتجاع فضای سراسر کشور‌های اسلامی را پر کند.

وی تصریح کرد: روز قدس، روز تجدید پیمان با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، روز برائت از یزیدیان زمان و روز حمایت از همه مظلومان جهان است.

پاپی زاده اذعان داشت: روز قدس به یک نهضت فراگیر جهانی علیه مستکبران تبدیل شده و دایره استکبار ستیزی و حمایت از مظلوم از مرز‌های جغرافیایی جهان اسلام فراتر رفته و همه مظلومان جهان را شامل می‌شود.

این مقام مسئول، با بیان اینکه روز جهانی قدس، مرز، ملیت و مذهب نمی‌شناسد افزود: تداوم رفتار‌های خصمانه آمریکا علیه جهان اسلام، اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و استمرارحملات وحشیانه کشور‌های مرتجع منطقه به رهبری عربستان علیه مردم یمن و کشتار زنان و کودکان بی گناه این کشور اسلامی و همچنین موضوع خیانت بار معامله قرن از جمله عواملی است که بر اهمیت این روز در شرایط کنونی افزوده است.

سید مصطفی عظیمی فر، رئیس شورای اسلامی شهر دزفول نیز در پیامی بیان کرد: روز قدس، روز برآمدن امواج خروشان ملت‌های آگاه و غیور علیه ظلم و ستم و روز بیداری مسلمانان و اتحاد آن‌ها در مقابل دشمنان و مستکبرین عالم است، این روز مقدس، یادآور حماسه‌ای ماندگار، فریادی بی‌کرانه و مظلومیتی بی‌مرز است.

قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس در انتهای این آیین باشکوه در مصلای امام علی (ع) قرائت شد.

انتهای پیام/گ

برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.