سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن/ سردار شرفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

طرح معامله قرن بیش از هرچیز معامله با خون شهداست

رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: طرح معامله قرن بیش از هرچیز معامله با خون شهداست و از همین رو از هم اکنون این طرح با شکست مواجه شده است.

سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با ارزیابی حضور امروز مردم در راهپیمایی گفت: مردم ما امروز بسیار عالی و با شکوه ظاهر شدند و طبق اخرین اخباری که به من اطلاع داده شده حضور مردم در سراسر نقاط کشور بسیار با عظمت و با نظم خاصی همراه بوده و مردم مثل همیشه در دفاع از مردم فلسطین ثابت قدم ایستاده اند.

وی با اشاره به طرح معامله قرن ترامپ ادامه داد: طرح معامله قرن بیش از هرچیز معامله با خون شهداست و از همین رو از هم اکنون این طرح با شکست مواجه شده است و این امتی که در سراسر جهان امروز حصور پیدا کرده اند و با حضور خود طبق روال گذشته از آرمان‌ها دفاع کرده و هرگز با استکبار سر سازش ندارند و از همین الان نیز مشت محکمی بر دهان این افراد کوبیده اند.

وی افزود: طبیعی است که هرگز نمیتوان با آرمان‌ها و خون شهدا مقابله کرد و محال است که ملت مسلمان با یک غاصب سازش کنند.
 
شرفی تاکید کرد: امیدواریم این بار هم مانند سایر طرح‌هایی که ارائه کردند و هربار مفتصح‌تر از قبل شد این بار هم تیرشان به خطا رفته و شکست سنگینی را متحمل شوند.

انتهای پیام/
برچسب ها: روز قدس ، سردار شرفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.