معاون اطلاعات سپاه گفت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

روند فروپاشی رژیم صهیونیستی آغاز شده استبه گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام حسین طائب معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمائی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس امسال تصریح کرد: حضور پرشور ملت‌های آزادیخواه جهان در سراسر ممالک اسلامی و دیگر کشور‌ها می‌توانند شتاب دهنده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

معاون اطلاعات سپاه بیان کرد: روند رو به انحطاط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت در برابر مستکبرین همواره جواب می‌دهد، فلسطین و لبنان موفق شدند با مقاومت خود شان توانستند آستانه تحمل رژیم صهیونیستی را از ۳۳ روز به دو روز کاهش دهند.

وی ادامه داد: اگر روند حمایت مردمی از مقاومت فلسطین ادامه پیدا کند روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برپایه حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین شکل گرفته و این روند با قدرت ادامه پیدا می‌کند.
 
رئیس سازمان اطلاعات سپاه گفت: دشمن سعی دارد با طرح معامله قرن و تبلیغ آن در میان افکار عمومی، ما را از مسیر اصلی خودمان منحرف کند، اما نمی‌داند که این حرکت پرشور مردم و حضور آنان، پاسخی محکم در برابر تمامى کارهایشان است.
 
وى ادامه داد: طرح معامله قرن بیشتر شبیه یک بازی بازی عملیاتى و یک حرکت افتی است و نیازمند تلاش و همت جهادى است، این عملیات روانی که برای بخشی از عموم طراحی شده است، هیچ نتیجه‌ای به دنبال نخواهد داشت.
 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار