سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جلسه مناسب سازی در شهرستان های کرمانشاه

اولین جلسه مناسب سازی در سال ۱۳۹۸ در شهرستان های کرمانشاه برگزار شد .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،اولین جلسه مناسب سازی سرپل ذهاب در سال ۱۳۹۸ در محل فرمانداری این شهرستان به ریاست معاونت عمرانی فرماندار؛ رئیس اداره بهزیستی، شهردار و روسای ادارات عضو ستاد هماهنگی مناسب سازی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تمامی ادرات و بانک‌ها در خصوص اجرای ملاحظات مناسب سازی اقدام لازم را به عمل آورند.

مقرر شد ادارات تمامی مصوبات اجرا شده و اقدامات خود را نسبت به مناسب سازی سطح ادارت گزارش دهند.

راهنمایی و رانندگی و شهرداری نسبت به نصب تابلو علائم و نشانه‌ها در سطح شهر مخصوص معلولان اقدام لازم را انجام دهد.

در این جلسه که دو تن از معلولین بعنوان نماینده جامعه معلولین شهرستان در جلسه حضور داشتند و در رابطه با مناسب سازی معابر و دغدغه‌های جامعه معلولین و عدم وجود بستر مناسب در برخی زیر ساخت‌های شهری و عمرانی مطالبی را بیان کردند که مورد استقبال مسئولین قرار گرفت و همچنین توجه بیشتر به مناسب سازی‌های سطح شهرستان (در بانک‌ها ــ پارکهاــ پمپ بنزین هاــ ورزشگاه‌ها و باشگاه‌های ورزشی ــ اماکن تجاری وفروشگاه‌ها و مطب پزشکان) در دستور کار قرار گرفت.

اولین جلسه سال۹۸ مناسب سازی اماکن و معابر عمومی شهرستان ثلاث باباجانی با ریاست جادریان معاون فرماندار و دبیری بهزیستی و حضور روسای کلیه ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه جادریان معاون فرماندار بر لزوم رعایت مناسب سازی جهت تسهیل استفاده معلولین و جانبازان وسالمندان از امکانات جامعه تاکید نمود و مناسب سازی را گامی در جهت ایجاد برابری استفاده از منابع و کاهش تبعیض عنوان نمود.

محمودی رییس اداره بهزیستی نیز با اشاره به آمار معلولین جامعه بر لزوم انجام مناسب سازی اماکن و معابر عمومی و دولتی جهت ارایه خدمات بهتر به این عزیزان و ایجاد بستر لازم برای حضور آنان در جامعه تاکید نمود .

 

 

انتهای پیام/د

جلسات مناسب سازی برگزار شد

 

برچسب ها: بهزیستی ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.