نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان در سطح ملی ظرفیت ها و تواناییهای دارند که می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات نهادها و سازمانها باشد .

عمده ترین نهاد دولتی در ساماندهی آسیب های اجتماعی  بهزیستی استبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان در سطح ملی ظرفیت ها و تواناییهای دارند که می‌تواند گره گشای بسیاری از مشکلات نهادها و سازمانها باشد و این فرصت مناسبی است که مدیران دستگاه های اجرای از آن بهره ببرند.

سید قاسم جاسمی عمده ترین نهاد دولتی در ساماندهی آسیبهای اجتماعی را بهزیستی برشمرد و گفت: کار در بهزیستی بسیار سخت است باید شکر گزار بود که خداوند چنین توفیقی را نصیب پرسنل این نهاد کرده است.

فاطمه رضوان مدنی در این دیدار بر حمایت مجمع نمایندگان از برنامه ها و اهداف سازمان بهزیستی تاکید کرد و گفت: برخی از از فعالیتها وظیفه ما بوده و طبق برنامه درحال انجام است.

وی بیان داشت: ممکن است نحوه خدمت رسانی در برخی از بخش ها نیاز به اصلاح قانون و یا تصویب مصوبات جدید در مجلس داشته باشد که انتظار داریم نمایندگان محترم در این زمینه بهزیستی را حمایت کنند.


انتهای پیام/ز


کار در بهزیستی بسیار سخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.