سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه برای برگزاری جشنواره ملی پویانمایی اماده می شود

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه گفت: برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره ملی پویانمایی و برنامه های عروسکی تلویزیونی باید میزبان شایسته برای بیش از هزار هنرمند از سراسر کشور باشیم.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، فرشید امیری مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه که دبیری این جشنواره را برعهده دارد با بیان اینکه برگزاری این جشنواره برعهده صدا و سیما است، گفت: نیاز است برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و برای اینکه میزبانی شایسته برای بیش از هزار هنرمند از سراسر کشور باشیم، همه دستگاه‌های استان پای کار بیاند.

وی افزود: برگزاری افتتاحیه به صدا و سیمای مرکز کرمانشاه سپرده شده، اما اجرای اختتامیه جشنواره را خود ستاد مرکزی در تهران برعهده دارد و ما تنها در صورت نیاز همکاری خواهیم داشت.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های جشنواره در پنج نقطه استان گفت: سه شهرستان برای برگزاری برنامه‌های جشنواره باید انتخاب شود که این کار در حال انجام است و فرمانداران این شهرستان‌ها مدیران اجرایی کار خواهند بود.

امیری بیان کرد: در کرمانشاه نیز دو منطقه شامل پارک کوهستان و سالن انتظار برای برگزاری برنامه‌های این جشنواره در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های افتتاحیه و اختتامیه جشنواره در محل سالن انتظار برگزار میشود، از مشکلات فیزیکی این سالن انتقاد کرد و افزود: نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مرمتی درخصوص فضای داخلی و بیرونی این سالن داشته باشد.

امیری تصریح کرد: نیاز است تا در کنار تعویض موکت سالن، صندلی‌ها هم شسته و یا روکش شوند، سیستم سرمایشی سالن هم باید تقویت شود و فضای سبز این مجموعه هم نیاز به رسیدگی دارد و در کنار این‌ها نور و صدای سالن هم نیاز به تقویت دارد که این کار را خود ما انجام میدهیم.

وی به پخش زنده و سراسری برنامه‌های این جشنواره از شبکه‌های مختلف رسانه ملی اشاره کرد وافزود: در طول مدت برگزاری این جشنواره، ۳۱۵۰ دقیقه برنامه خواهیم داشت که از شبکه‌های مختلف دو، تهران، پنج، پویا، جام جم و ... پخش می‌شوند که این امر ظرفیت بزرگی برای معرفی کرمانشاه و ظرفیت‌های آن از طریق رسانه ملی است.

انتهای پیام/ز


برگزاری برنامه‌های جشنواره  پویا نمایی در پنج نقطه استان  کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.