سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش، اراضی کشاورزی قلعه تل را خاکستر کرد

فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران باغملک از آتش گرفتن و نابودی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی کشاورزی و مراتع مال آقا از توابع این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمد نجاتی پور، فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران باغملک درخصوص وقوع آتش سوزی در اراضی کشاورزی و مراتع قلعه تلگفت: این آتش در ساعت ۱۲ ظهر امروز شعله ور شد و با حضور به موقع نیرو‌های آتش نشان در منطقه و کمک نیرو‌های مردمی و دستگاه‌های اجرایی در ساعت ۱۴ و ۳۰ مهار گردید.

وی بیان داشت: در این آتش سوزی اراضی کشاورزی و مراتع قعله تل واقع در ابتدای جاده قلعه تل به مال آقا تا سه راهی روستای بیدستان در، نابود شد.

نجاتی پور در خصوص ابعاد این حادثه اظهار کرد: در این حادثه یک واحد زنبور داری، یک باغ، یک طرح کشاورزی گلخانه‌ای و بیش از ۲۰ هکتار از مراتع و اراضی کشاورزی در آتش سوخت و تحقیق در خصوص علت بروز آن ادامه دارد.

رئیس ستاد مدیریت بحران باغملک با تقدیر از نیرو‌های امدادی و عملیاتی، مردم و سمن‌ها که در خاموش کردن این آتش سوزی تلاش کردند اذعان داشت: در این حادثه نیرو‌های آتش نشانی شهرداری ایذه با حضور به موقع خود توانستند در مهار آتش کمک کنند که از آن‌ها تقدیر می‌شود.

انتهای پیام/گ

آتش سوزی در اراضی کشاورزی

برچسب ها: حوادث ، مدیریت بحران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.