سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف بیش از ۱۰ کیلوگرم تریاک از یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۱۰ کیلو و ۷۹۰ گرم تریاک از یک زوج عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:در راستای مبارزه با سوداگران مرگ و به دنبال اقدامات فنی و اطلاعاتی، ماموران انتظامی این فرماندهی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و سربازان گمنام امام زمان از فعالیت یک زوج عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

وی افزود:پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی کردند.

سرهنگ آزادی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی و همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و همچنین همکاری سربازان گمنام امام زمان در عملیاتی ضربتی، متهمان را حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری در یکی از محور‌های مواصلاتی دستگیر کردند.

وی از کشف مواد مخدر که متهمان آن را به صورت ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی کرده بودند، خبر داد و گفت: امروزه اعتیاد مشکل بزرگ جوامع است و خساراتی که این معضل یا بلای خانمانسوز به جا می‌گذارد بسیار زیانبار است، زیرا نیروی جوان جامعه را از چرخه تولید خارج و به نیرویی وابسته تبدیل می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به آثار زیانبار مواد مخدر بر پیکره جامعه اعم از آسیب‌های جسمی، بهداشتی، روانی، فرهنگی و اقتصادی که وجود آن هر بخش آن قشری از جامعه را دچار آسیب می‌کند، افزود: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند همکاری همه دستگاه‌های های اجرایی و مردم با نیروی انتظامی است.
انتهای پیام/س
 

دستگیری یک زوج قاچاقچی مواد مخدر در آمل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.