سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پیامی مشترک مطرح شد؛

دعوت نماینده، ولی فقیه و استاندار برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

نماینده، ولی فقیه در لرستان و استاندار لرستان با صدور پیامی مشترک، از عموم مردم روزه‌دار و ولایتمدار این استان برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید موسی خادمی استاندار لرستان و آیت الله سید احمد میرعمادی نماینده، ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز جهانی قدس پیامی مشترک صادر کردند.

در این پیام آمده است:

روز قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند: اسرائیل دشمن بشریت و دشمن انسانیت است که هر روز غائله ایجاد می‌کند.

روز قدس روز فریاد توفنده ملت‌های مسلمان در سراسر دنیاست که هم پیمانی و حمایت خود را از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین فریاد زده و مراتب انزجار و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را به جهانیان اعلام خواهند کرد.

مردم مسلمان ایران اسلامی و به تبع آن آحاد مردم شریف و متعهد لرستان امسال نیز همراه و همگام با همه مسلمین و آزادی‌خواهان جهان با وحدت و همدلی در مراسم راهپیمایی روز قدس، دعوت رهبر فرزانه انقلاب را لبیک گفته و در صفوف فشرده و بهم‌پیوسته در مراسم راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند نمود.

این‌جانبان از عموم مردم روزه‌دار و ولایتمدار لرستان دعوت می‌نمایم با حضور آگاهانه و دشمن‌شکن خود آزادی قدس شریف را فریاد زده و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند.

 

انتهای پیام/پ

راهپیمایی روز قدس در لرستان

برچسب ها: قدس ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.