سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دعوت رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان با صدور پیامی، مردم غیور و شهیدپرور استان را به شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی و رئیس شورا‌های حل اختلاف خوزستان در پیامی، مردم روزه دار و خداجوی و شهید پرور این استان را به شرکت و حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت نمود.

متن پیام به شرح ذیر است:

"بسمه تعالی"
روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسان‌های حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

امروز شاهدیم از یک سو صهیونیست‌ها در فضای سکوت نهاد‌های بین‌المللی و با حمایت سردمداران آمریکا همچنان بر جنایت در سرزمین‌های اشغالی مداومت می‌ورزند و حتی از کشتار زنان و کودکان و امدادگران نیز ابایی ندارند.

از سوی دیگر رئیس جمهور آمریکا با همراهی برخی سران مرتجع منطقه درصدد تحمیل معامله قرن برای اضمحلال آرمان قدس شریف و حذف هویت فلسطینی هستند.

در چنین شرایطی حضور گسترده و یکپارچه امت اسلامی در صحنه موجب ناکامی این ظلم تاریخی و نقشه شیطانی خواهد شد.

اینجانب با توجه به شرایط کنونی مردم مظلوم و بی پناه فلسطین و نزدیک بودن روز جهانی قدس از مردم روزه دار و خدا جوی و شهید پرور استان خوزستان، همکاران قضایی، قضات، کارکنان و اعضاء شریف و خدوم شورا‌های حل اختلاف سراسر استان دعوت می‌نمایم همچون گذشته همگام و همراه با مردم عزیز ایران اسلامی با شرکت پر شور در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، یکبار دیگر با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری”مدظله العالی” تجدید میثاق نماییم و با این عمل خداپسندانه مقدمات آزادی قدس شریف را فراهم آوریم.

عبدالعباس زبیدی نیا، معاون قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس شورا‌های حل اختلاف استان خوزستان

انتهای پیام/گ

دعوت به شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.