سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شاداب سازی در دستور کار کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی/ ۲۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره رضوی

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان از اولویت دادن به شاداب سازی کتابخانه‌های این استان خبرداد.

رستگارمطلق سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان درحاشیه جلسه کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلیجان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، از اولویت دادن به شاداب سازی کتابخانه‌ها در آستانه فصل تابستان به منظور پرکردن اوقات کودکان و نوجوانان خبرداد.

رستگارمطلق افزود: شاداب سازی کتابخانه‌ها وظیفه ذاتی نهاد کتابخانه‌ها است و باید در کتابخانه‌های عمومی فضا را به گونه‌ای انجام دهیم که از کتاب بهره لازم را ببرم و برای دانش‌آموزان و آحاد مردم که به کتابخانه مراجعه می‌کنند زیبایی و جذابیت وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: درراس همه مباحث که در این جلسه صحبت شد جشنواره رضوی بود که در ۳ قالب کودک، نوجوان و جوان و بزرگسال برگزار می‌شود.

۲۸ خرداد آخرین مهلت ثبت نام درجشنواره رضوی

سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی بیان کرد: ۱۲ کتاب برای مسابقه جشنواره رضوی معرفی شده که مردم به شکل فردی و خانوادگی می‌توانند در این مسابقات مشارکت داشته باشند و تا ۲۸ خرداد هم فرصت ثبت نام در جشنواره وجود دارد که انشاالله بعد از اتمام این تاریخ به مرحله داوری می‌رسیم.

وی ادامه داد: بحث دیگری که در این جلسه مطرح شد بحث کمک خیرین بود که استقبال خوبی در این منطقه داشتند و ما هم اقبال خوبی از آن‌ها خواهیم داشت.

فرماندار دلیجان هم در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی این شهرستان که باهدف بررسی مشکلات کتابخانه‌های دلیجان برگزار شد از روند کند ساخت کتابخانه شماره ۲ شهرستان دلیجان ابراز نارضایتی کرد وخواستار پیگیری موضوع شد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.