سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۹۶ یتیم ماه رمضان امسال تحت حمایت نیکوکاران گیلانی

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون هزار و ۲۶۲ نفر از نیکوکاران حمایت ۷۹۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین گیلانی را بر عهده گرفتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عباس اهرابیمدیرکل کمیته امداد استان گیلان  گفت: در حال حاضر سه هزار و ۶۸۲ یتیم با ۱۵ هزار و ۴۹۳ حامی تحت حمایت این نهاد هستند و ۴ هزار و ۵۸۶ فرزند محسنین هم با ۶ هزار و ۵۴۳ حامی جمعاً با ۲۲ هزار و ۳۶ حامی تحت حمایت کمیته امداد گیلان هستند.

وی با اشاره به نیازمندی‌های ایتام و فرزندان محسنین افزود: امیدواریم با حمایت بیش از پیش حامیان برخی از مشکلات معیشتی، تحصیلی، درمانی و دیگر نیاز‌های ضروری زندگی ایتام و فرزندان محسنین رفع شود.

اهرابی تصریح کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون هزار و ۲۶۲ نفر از نیکوکاران حمایت ۷۹۶ نفر از ایتام و فرزندان محسنین گیلانی را بر عهده گرفتند که این روند تا پایان ماه مبارک و در طول سال نیز ادامه دارد و لازم است که از خیرخواهی و نیکوکاری همه مردم قدردانی کنیم.

وی با بیان اینکه این تعداد حامی از طریق ۵۸ پایگاه حامی یابی در سراسر گیلان جذب شده است خاطرنشان کرد: علاوه بر این، ادارات کمیته امداد در سراسر استان گیلان نیز وظیفه جذب حامی را بر عهده داشتند و در خلق این اتفاق مبارک سهیم بودند.

مدیرکل کمیته امداد استان گیلان گفت: در حال حاضر تعدادی از ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی در انتظار حمایت نیکوکاران هستند و خیران می‌توانند با پیوستن به پویش "من یک حامی هستم" به ایتام و فرزندان محسنین در زمینه‌های مختلف یاری رسانند.

اهرابی با بیان اینکه هزار و ۸۲۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین تنها یک حامی دارند افزود: با توجه به نیاز‌های اساسی این فرزندان ازجمله معیشتی، درمانی و سایر نیاز‌های اساسی در بیشتر موارد کمک یک حامی جوابگوی نیاز‌های آنان نیست و نیاز است که چند نفر حمایت یک یتیم و یا فرزند محسنین را به عهده بگیرند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۵۳ نفر از ایتام تحت حمایت از بیماری صعب‌العلاج رنج می‌برند بیان کرد: برای تأمین کمک‌هزینه درمانی این ایتام و همچنین تهیه دارو برای آن‌ها نیازمند مساعدت و یاری نیکوکاران و حامیان هستیم.

وی با اشاره به راه‌هایی که افراد بتوانند از آن طریق به ایتام و محسنین کمک کنند گفت: نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۰۱۳# و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir و شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۶۵۸۵۲ درباره نحوه کمک به ایتام و فرزندان محسنین اطلاعات کافی را به‌دست آورند و یاریگر آنان باشند.

انتهای پیام/آ

حمایت نیکوکاران گیلانی از ایتام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.