سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک دو میلیارد و پانصد و بیست و هفت میلیون ریالی خیرین و نیکوکاران سنقر

دو میلیارد و پانصد و بیست و هفت میلیون ریال توسط خیرین و نیکوکاران نوعدوست از ابتدای ماه رمضان تا کنون جهت اطعام نیازمندان جمع شده است .

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امجدیان رئیس کمیته امداد سنقر ضمن تقدیر وتشکر از نیکوکاران و خیرین والا همت گفت : از ابتدای ماه رمضان تاکنون مبلغ ۲۵۲۷ میلیون ریال توسط کمیته امداد و دو مرکز نیکوکاری شهرستان کمک خیرین و نیکوکاران جذب شده است.

وی گفت : این کمک‌ها بصورت وجه نقد و کالا می‌باشد که تاکنون ۲۰۰ سبد غذایی و ۲۲۳۰ پرس غذای گرم در بین نیازمندان شهر و روستا توزیع و مابقی کمک‌ها نیز در حال توزیع می‌باشد .

تهیه و توزیع ۷۸۰ پرس غذایی گرم با ارزش ریالی ۱۵۰۰۰۰۰۰۰؛ بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیل

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) حمیل گفت: دستگیری از نیازمندان و اطعام انان در شب‌های پر از فضیلت ماه مبارک رمضان، و توزیع غذایی گرم جهت افطار بین مددجویان شهری و روستائی از جمله توفیقاتی است که در این نهاد انقلابی و مردمی محقق گردید.

وی گفت: در این ماه پر خیر و برکت شاهد افزایش چشمگیر کمک‌های مردمی به خانوار‌های تحت حمایت بوده ایم؛ که بیشتر در قالب تهیه و توزیع غذایی گرم و سبد کالا بوده است.

وی افزود: با توجه به گستردگی نیازمندی‌های مددجویان خواستار تنوع کمک‌ها بوده و نظر به نزدیکی فصل گرما، خواستار افزایش کمک‌های مالی جهت تهیه لوازم سرمایشی (کولر) برای مددجویان هستیم .

 

 

انتهای پیام/د

جذب کمک خیرین و نیکوکاران توسط دو مرکز نیکوکاری

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.