سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها درشهرستان بستان اباد

فرماندار بستان آباد ،گفت:درسال ۹۷ بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها معرفی شد که تاکنون ۱۴ طرح تصویب و با پرداخت بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی فرماندار بستان آباد،در جلسه کارگروه سرمایه گذاری و اشتغال شهرستان بابیان اینکه درسال ۹۷ بیش از ۲۹ طرح در زمینه اشتغال فراگیر به بانک‌ها معرفی شدافزود:شهرستان بستان آباد در سال ۹۷ باجذب بیش از ۵۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال فراگیر، رتبه دوم استان را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از یکهزار تفر شغل ایجاد شده است.

وی همچنین ایجاد ۷ تعاونی با اشتغال بیش از ۲۲۰ نفر، اجرای طرح‌های اشتغال روستایی با اشتغالزایی برای بیش از ۹۸۰ نفر را ازجمله اقدامات در حوزه اشتغال و رونق تولید در شهرستان برشمرد و گفت: در مجموع طی یکسال گذشته برای بیش از ۳ هزارنفر در شهرستان شغل ایجاد شده است.

فرماندار بستان آباد  نرخ بیکاری سهرستان را ۷/۳ دهم درصد (هفت ممیز سه دهم) اعلام کرد و گفت: هرچند نسبت به متوسط استانی در زمینه اشتغال وضعیت مناسبی داریم، اما باتوجه به ظرفیت‌های موجود و فعالیت سه شهرک بزرگ صنعتی در منطقه باید برای توسعه اشتغال و رونق تولید قدم‌های موثرتری برداریم.

موسوی در پایان مشکل تامین برق برای واحد‌های تولیدی و صنعتی بزرگ را یادآورشد وگفت: قطعی‌های مکرر و عدم تامین انرژی پایدار برای واحد‌های صنعتی خسارت‌های فراوانی را به تولید در منطقه وارد کرده و باید برای رفع این مشکل فکر اساسی بکنیم.

 

انتهای پیام/

ایجاد ۷ تعاونی با اشتغال بیش از ۲۲۰ نفردرشهرستان بستان اباد

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.