سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازی Journey وارد فروشگاه اپیک گیمز می‌شود

استودیو Thatgamecompany اعلام کرد که بازی Journey در تاریخ ۶ ژوئن وارد فروشگاه اپیک گیمز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت سونی هفت سال پیش عنوانی با نام Journey را برای کنسول پلی استیشن ۳ روانه بازار کرد. این عنوان به دلیل داشتن داستانی بسیار جذاب طرفداران زیادی را به خود جذب کرد، از این رو سونی از استودیو Thatgamecompany درخواست سخت این عنوان را برای کنسول پلی استیشن ۴ نیز کرد. اما پس از گذشت این مدت طولانی استودیو Thatgamecompany به فکر انتشار بازی مذکور برای پلتفرم کامپیوتر افتاده است.

این عنوان با همه‌ی بازی‌های ویدیویی که تاکنون عرضه شده‌اند فرق می‌کند. گیمر با ورود به این بازی کاراکتری انسان مانند را مشاهده می‌کند که تنها چشم‌هایش مشخص است. گیمر از همان ابتدا محو موسیقی جذاب بازی می‌شود و استودیو سازنده آن توانسته است یکی از برترین موسیقی‌های عناوین ویدیویی را برای این بازی طراحی کند. نقشه بازی نیز به گونه‌ای طراحی شده است که کاربر به راحتی مسیر داستان را پیدا و مراحل را به راحتی پشت سر می‌گذارد.

 

استودیو Thatgamecompany اعلام کرد عنوان Journey در ۶ ژوئن وارد فروشگاه اپیک گیمز خواهد شد. این عنوان در حال حاضر آماده پیش خرید توسط گیمر‌ها با قیمت ۵ دلار است. پس از عرضه این عنوان نیز تا تاریخ ۱۳ ژوئن، همین قیمت ثابت خواهد ماند. اما از تاریخ ۱۳ ژوئن به بعد، بازی Journey با قیمت واقعی خود که ۱۵ دلار است به فروش خواهد رسید. عنوان Journey به دلیل داشتن داستان‌هایی درباره محیط زیست و طراحی هنری گیم پلی توانست در زمان عرضه خود نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند و جوایز زیادی را دریافت کند.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


استودیو Thatgamecompany اعلام کرده است عنوان Journey در پلتفرم کامپیوتر از کیفیت 4K هنگام رندرگیری پشتیبانی خواهد کرد. عرضه این عنوان برای پلتفرم کامپیوتر بسیار ناگهانی و غافل‌گیر کننده بود چرا که استودیو سازنده آن در حال طراحی بازی SKY برای دستگاه‌های IPad  و Iphone ، Apple Tv بود. عنوان Sky نیز مانند بازی Journey  روایتگر داستانی محیط زیستی است.

انتهای پیام/

بازی Journey  به زودی عرضه خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.