سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۶۰ مددجوی کرمانی به اردوی زیارتی قم و مشهد

معاون امور فرهنگی کمیته امدادامام خمینی (ره) گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به اردوی زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،   عباس بذرکار، معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به اردوی زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند که ۱۶۰ نفر از این مددجویان در ماه مبارک رمضان جاری به این اردو‌های زیارتی اعزام‌شده‌اند.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به اهمیت برگزاری اردو‌های زیارتی، سیاحتی و آموزشی برای جامعه هدف تحت حمایت کمیته امداد اشاره کرد و گفت: یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد ارتقاء سطح علمی و فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است و به همین منظور کمیته امداد با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی ازجمله برگزاری اردو‌های تفریحی، آموزشی، سیاحتی و زیارتی به دنبال تحقق این هدف است.

وی هدف از اعزام مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردو‌های زیارتی را تقویت باور‌های دینی و اسلامی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین خانوار‌های تحت حمایت اعلام و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۳۶۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان به اردوی زیارتی قم و مشهد مقدس اعزام‌شده‌اند که ۱۶۰ نفر از این مددجویان در ماه مبارک رمضان جاری به این اردو‌های زیارتی اعزام‌شده‌اند.

بذرکار بابیان اینکه این مددجویان از محل اعتبارات داخلی امداد به این اردو‌های زیارتی اعزام‌شده‌اند افزود: برای اعزام این مددجویان به سفر‌های زیارتی قم و مشهد مقدس بیش از ۲۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد اشاره کرد و گفت: این طرح به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای اعزام مددجویانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات مشرف نشده‌اند در حال اجرا است و در قالب این طرح مددجویان زیارت اولی با کمک خیران به اردو‌های زیارتی اعزام می‌شوند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان کرمان افزود: خیران نیکوکار برای مشارکت در طرح شوق زیارت می‌توانند به سایت شوق زیارت به آدرس shogheziarat.ir مراجعه کرده و با ثبت‌نام در این طرح زمینه اعزام مددجویان و نیازمندان را به سفر‌های زیارتی مشهد مقدس و عتبات عالیات فراهم کنند.

انتهای پیام/س

یکی از اولویت‌های کمیته امداد ارتقاء سطح فرهنگی خانوار‌های تحت حمایت است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.