رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: در حال حاضرخیرین زرندی ۹۰۰ یتیم و محسنین را با کمک‌های ماهانه خود حمایت می‌کنند.

همکاری خیرین با ایتام و محسنین در شهرستان زرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، موسوی فر رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زرند گفت: در حال حاضر خیرین زرندی ۹۰۰ یتیم و محسنین را با کمک‌های ماهانه خود حمایت می‌کنند.

 موسوی فر افزود: حامیان ایتام و محسنین ماهیانه مبلغی وجه نقد به حساب آن‌ها واریز می‌کنند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر تعدادی یتیم و محسنین فاقد حامی هستند بر لزوم همکاری نیکوکاران در رفع مشکلات این فرزندان و خانواده‌های آن‌ها تاکید کرد و گفت: افرادی که توانایی و نیت خیرخواهانه دارند می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های سیارطرح اکرام حامی یابی درمساجد تکایا و حسینیه‌ها در شب‌های لیالی قدر در این طرح خداپسندانه مشارکت نمایند و یا به کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان مراجعه کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی زرند در ادامه به اجرای طرح مفتاح الجنه اطعام نیازمندان اشاره کرد و افزود: یکی از طرح‌های اجرایی کمیته امداد در ماه مبارک رمضان است که با هدف بهره مندی جامعه هدف از برکات معنوی این ماه صورت می‌گیرد و در این راستا با کمک نیکوکاران ۲۰۰ سبد کالا به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال بین افراد بی بضاعت توزیع شد.

انتهای پیام/س

اجرای طرح مفتاح الجنه در ماه مبارک رمضان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.