سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سطح استاندارد تجهیزات نصب شده در پارک‌های کرمانشاه پایین تر از میانگین کشوری

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد کرمانشاه گفت : سطح استاندارد تجهیزات نصب شده در پارک‌های کرمانشاه به نسبت میانگین کشوری پایین‌تر است.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،یاسر مرادی رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندارد کرمانشاه بابیان اینکه طی دو سال گذشته ۵۰۰ وسیله مورد استفاده مردم و کودکان در پارک‌های کرمانشاه مورد بازرسی اداره استاندارد استان قرار گرفت، گفت : متاسفانه نتیجه بازرسی‌ها این بود که این تجهیزات مطابق با استاندارد‌ها نیست.

وی گفت : همچنین از ۵۰۰ تجهیزاتی که در پارک‌ها بود، ۱۴۰ وسیله خطر مرگ را برای استفاده کنندگان داشت که با اخطار‌های انجام شده، شهرداری‌ها نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام کردند.

رئیس اداره نظارت بر اجرای استاندار استان از آغاز دور جدید انجام بازرسی‌ها در ۶۵ پارک کرمانشاه طی روز‌های آینده خبرداد و گفت: در این تعداد پارک جمعا ۳۰۰ وسیله وجود دارد که آن‌ها را مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهیم.

وی تاکید کرد: براساس مجموع بازرسی‌هایی که تاکنون در سطح پارک‌های کرمانشاه داشته ایم، سطح استاندارد تجهیزات موجود در پارک‌های کرمانشاه پایین‌تر از استان‌های دیگر است.

مرادی یادآور شد: البته برخی از تجهیزاتی که توسط بخش خصوصی و با عقد قرارداد با شهرداری در پارک‌ها نصب می‌شود، از نظر استاندارد از تجهیزات خود شهرداری وضعیت مطلوب تری دارد، اما با این وجود باز نواقصی دارند .

 

 

انتهای پیام/د

تجهیزات مطابق با استاندارد‌ها نیست

 

برچسب ها: استاندارد ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.