سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرکی: فدراسیون فوتبال دیگر نمی خواهد اتفاقات ناخوشایند کی روش را تجربه کند

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: چیزی که از ظاهر امر مشخص است، فدراسیون فوتبال دیگر نمی‌خواهد اتفاقات ناخوشایند کی روش را تجربه کند.

حسین فرکی سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد حضور مارک ویلیموتس در ایران به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کمتر سابقه داشته ما از کشور بلژیک مربی داشته باشیم. تجربه‌ی مربی خارجی داشته ایم و بعضا توانسته اند نتایج خوبی هم در زمین فوتبال و هم از نظر رفتار خارج از زمین داشته باشند به مانند برانکو و قبل از او بلازویچ. در ۸ سال اخیر هم که کی روش حضور داشت و بحث‌های زیادی در مورد او صورت گرفته است و نقطه نظرات متفاوتی وجود داشته.

فدراسیون فوتبال دیگر نمی‌خواهد اتفاقات ناخوشایند کی روش را تجربه کند

او ادامه داد: تجربه‌ی جدید از یک مربی خارجی خواهیم داشت و چیزی که از ظاهر امر مشخص است فدراسیون فوتبال دیگر نمی‌خواهد اتفاقات ناخوشایند کی روش را تجربه کند. ما نیز امیدواریم این اتفاق بیافتد و حال که این انتخاب افتاده است باید کمک کنیم تا او به اهداف که می‌خواهد برسد. اینکه او چه کارنامه‌ای دارد چیزی را حل نخواهد کرد و او حال سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان است و باید منتظر عملکردش باشیم. امیدواریم از این تصمیم گرفته شده موفقیت حاصل شود هم در بخش فنی فوتبال و هم در بخش فرهنگ فوتبال کشورمان، این موضوع انتظار جامعه فوتبالی ما است.

لیست بازیکنان فصل بعد را در اختیار باشگاه قرار داده ام

او در مورد آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: زمان آغاز لیگ در چند سال اخیر مشخص بوده و بازی‌های بین ۵ تا ۱۰ مرداد ماه آغاز می‌شود. امسال هم همین تاریخ اعلام شده است. بازیکنان تیم پیکان در حال حاضر در تعطیلات هستند. لیست بازیکنان که مورد نیاز تیم برای فصل بعد است را به باشگاه تحویل داده ایم و لیست بازیکنان خروجی نیز مشخص شده است.

بیشتر بازیکنان تیم قرارداشان با باشگاه به اتمام رسیده است

فرکی ادامه داد: موضوعی که برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و باید جدی پیگیر آن باشیم این است که بیشتر بازیکنان تیم قرارداشان با باشگاه به اتمام رسیده است و برای تمدید قرارداد باید اقدام کنیم. این موضوع کار ما و باشگاه را کمی دشوار خواهد کرد. من اگر بخواهم تیمی آماده کنم تا بتوانیم به اهدافمان برسیم موضوع قرارداد‌ها کمی کار را برای من دشوار خواهد کرد. باشگاه هم در تلاش است تا رضایت بازیکنان مورد نظر را جلب کند. اولویت بعدی ما جذب بازیکنان جدید برای پست‌هایی که نیاز داریم است.

او در مورد آغاز تمرینات تیم پیکان گفت:  برنامه آغاز تمریناتمان را به باشگاه اعلام کرده ایم، اما این موضوع مشروط به این خواهد بود که ما بازیکنانمان را به شکل کامل در اختیار داشته باشیم. در غیر این صورت مجبوریم تغییراتی در برنامه هایمان ایجاد کنیم تا با نفرات کاملمان تمرینات ۲ هفته‌ی ابتدایی را که تمرینات آمادگی است را پیگیری کنیم.

برای اردو‌های خارج از کشور هیچ برنامه‌ای نداشتیم

فرکی در مورد برگزاری اردوی پیش فصل گفت: برای اردو‌های خارج از کشور هیچ برنامه‌ای نداشتیم، چون باید در ایران باشم تا کار‌های مربوط به نقل و انتقالاتمان را پیگیری کنیم. ۲ اردو در داخل کشور پیشبینی کرده ایم که در مورد مکان برگزاری این اردو‌ها در حال مذاکره هستیم.

او در مورد عیادت از پرویز ابوطالب پیشگسوت فوتبال کشورمان گفت: به عیادت پروز ابوطالب یکی از بزرگان فوتبال کشورمان رفتیم. او این روز‌ها منزل حضور دارد و کمی کسالت دارد. عیادت کردن از پیشکسوت‌های ورزش در تمام رشته‌ها وظیفه ما است. از تمام مردم می‌خواهم برا‌ی سلامتی تمام ورزشکارانی که دوران خوبی را پشت سر گذاشته اند. من افتخار شاگردی پرویز خان را داشته ام.


بیشتر بخوانید:

دستیاران ویلموتس به ایران نیامده اند

شفر سرمربی بن یاس امارات شد

دستیار ویلموتس در ایران مشخص شد


انتهای پیام/

صحبت های فرکی درمورد ویلموتس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.