سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش متوسطه استان ایلام:

هنرستان‌ها خاستگاه کسب مهارت در استان هستند

معاون آموزش متوسطه استان ایلام گفت: آینده از آن کسی است که مهارتی را کسب کرده باشد و بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، هنرستان‌ها خاستگاه این هدف هستند.

اله وردی معاون آموزش متوسطه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،گفت: امروزه یکی از مهمترین دغدغه‌ها موضوع اشتغال است و مدارس باید بعد از در نظر گرفتن بحث تربیت ، ساحت حرفه‌ای و اقتصادی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهد.

وی ادامه داد: جشنواره نوجوانان خوارزمی و طرح ایران مهارت درمقطع متوسطه اول، پیش درآمدی برای ایجاد ذهنیت مناسب در دانش آموزان علاقمند به رشته‌های فنی است که بتوانند رشته‌ی فنی مورد علاقه خود را دنبال کنند.

اله وردی اظهار کرد: هنرستان‌ها کانون مهارت هستند و در میان رشته‌های فنی باید بیشتر رشته‌هایی مورد توجه و مدنظر قرار گیرند که در آینده بازار کار مناسب را داشته باشند.

وی افزود: موضوع تولیدی کردن هنرستان‌ها بسیار مهم است و برای تحقق این امر باید همه‌ی دستگاه های اجرایی  همکاری لازم را داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه استان ایلام بیان کرد: ظرفیت دانشگاه فنی ظرفیتی است که تا کنون مورد توجه قرار نگرفته است و ما در برنامه‌ی پیش رو این ظرفیت را دیده و از آن استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ن

توجه به کسب مهارت در هنرستان‌های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.