سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معدوم سازی بیش از 24 تن مواد غذایی فاسد در خراسان رضوی

از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۲۴ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و فاسد شناسایی و معدوم شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهندس علی اصغر حسنی مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران در دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طرح تشدید بازرسی تیم‌های بهداشت محیط از ۱۴ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۷ خرداد ادامه دارد و در این مدت ۱۹۸ تیم بازرسی در قالب ۳۸۳ کارشناس بر عملکرد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، اماکن عمومی نظارت دارند.

وی ادامه داد: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از ۲۷ هزار بازدید انجام شده است ،در این مدت بیش از ۲۴ هزار و ۶۹۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر قابل مصرف و فاسد شناسایی و معدوم شده است.

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدت یک هزار و ۵۱۲ مورد نمونه برداری میکروبی از آب و استخر، ۲۵ هزار و ۳۴۸ مورد کلرسنجی از آب آشامیدنی و استخر ،۱۳ هزار و ۳۱۵ مورد سنجش با تجهیزات پرتابل انجام شده است.

حسنی افزود: اولویت نظارت بر این اماکن از فعالیت‌های ماه مبارک رمضان است و ضمن اینکه کلیه مواد غذایی که پتانسیل بالایی برای فاسد شدن دارند از قبیل شله، حلیم، زولبیا و بامیه، نمونه برداری‌های لازم با هماهنگی با اتاق اصناف و اتحادیه‌های مربوطه انجام می‌شود.
 
 
 
انتهای پیام //ف . ک
 

مواد های غذایی فاسد در خراسان رضوی معدوم شد

برچسب ها: علوم پزشکی ، رمضان 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.