سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین سفیر رویداد کرمانشاه ۲۰۲۰ روانه کیش شد

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اعلام کرد: اولین سفیر با معرفی نامه معاونت گردشگری روانه منطقه آزاد کیش گردید.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه اعلام کرد: طی هفته‌های گذشته پس از پیشنهاد اعزام سفیران گردشگری به مقاصد خارج از استان درخواست‌های متعددی از سوی فعالین گردشگری به این معاونت ارائه گردید، که پس از بررسی و اخذ تاییدیه‌های لازم از مسولین اولین سفیر با معرفی نامه معاونت گردشگری روانه منطقه آزاد کیش گردید.

شکوفه مهدی آبادی اظهار داشت: این سفر در کنار برنامه سفر به مقصد کیش انجام شد و هزینه‌ای را برای این معاونت در بر نداشته است.

او بیان داشت: یکی از دفاتر خدمات مسافرتی  به ابتکار خود با شال کردی موسوم به "گلونی" با بسته‌ای از اقلام فرهنگی و سوغات روانه جزیره زیبای کیش شد.

مهدی آبادی اظهار کرد: دیدار سفیر گردشگری رویداد کرمانشاه ٢٠٢٠ با رییس توسعه گردشگری کیش، مورد استقبال شایسته و انجام تفاهمات با مدیران و دست اندر کاران صنعت گردشگری قرار گرفت، که اولین دستاورد آن اجرای تور دانشجویان دانشگاه بین المللی از مبدا کیش به مقصد کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان خواهد بود.

وی ادامه داد: تقاضا‌هایی از این دست از سوی مدیران کرمانشاهی دفاتر خدمات مسافرتی مستقر در تهران به این معاونت داده شده که سفیران گردشگری این رویداد به مقصد اربیل، هلند، آلمان، ترکیه، گرجستان و... سفر کنند که در دست بررسی و اخذ تاییدیه‌های لازم  است.

انتهای  پیام/ز

 

اعزام سفیران گردشگری به مقاصد خارج از استان کرمانشاه 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.