سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خواستگار قلابی در دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان از دستگیری فردی به جرم کلاهبرداری و جعل عنوان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور رئیس پلیس آگاهی کرمان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری این پلیس با رصد فضای مجازی از یک مورد تقاضای ازدواج فردی با تحصیلات دکترای فلسفه و استاد دانشگاه، در یکی از سایت‌های بازاریابی مطلع شدند.

وی افزود: مأموران با انجام تحقیقات فنی و اطلاعاتی گسترده، یک نفر از مال باختگان که تحت عنوان ازدواج از نامبرده کلاهبرداری شده بود را شناسایی کردند.

حسن پور بیان کرد: متهم با جلب اعتماد مال باخته برای ازدواج و اینکه می‌خواهد در یک کار اقتصادی سرمایه گذاری کند از وی ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود.

این مقام انتظامی استان با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم در یک عملیات غافلگیرانه بیان کرد: با دستگیری این متهم قصد شوم وی برای انجام کلاهبرداری از ۲ نفر دیگر ناکام ماند و متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس‌آگاهی استان گفت: از ساده انگاری و اعتماد بی جا به افرادی که در فضای مجازی فعالیت می‌کنند پرهیز و از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.


انتهای پیام/س

دستگیری فردی به جرم کلاهبرداری و جعل عنوان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ملکوت
۰۷:۳۰ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
اول باید دختر هم محاکم کرد که اینقدر ساده لوح بود که در فضای مجازی دنبال شوهر میگردد شوهری که در فضای مجازی پیدا شود در خیابان طلاق میدهد جوانان دختر و پسر مواظب باشند فریب این افراد در فضای مجازی نخورند در همه موارد .
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
باید مثل اینور اب برنامه در مورد کلاه برداری انترنتی در رسانه ها .تلویزیون باشه .و مردم از تجارب بد و بیخودی اعتماد کردن به این سایت ها بگویند تا درس عبرتی برای بقیه بشه .
ناشناس
۱۸:۰۹ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
پولدار بوده .
ناشناس
۱۵:۳۰ ۰۶ خرداد ۱۳۹۸
خب دختره عقل نداشته یک میلیارد پول داده به کسی که نمیشناسه؟