سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازارچه صنایع دستی در روستا‌های هدف گردشگری در لرستان راه اندازی می شود

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بازارچه صنایع دستی در روستا‌های هدف گردشگری استان راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، افشین باباحسینی، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: بازارچه صنایع دستی در روستا‌های هدف گردشگری استان راه اندازی می‌شود.

 باباحسینی افزود: اینکه فاز نخست بازارچه دائمی صنایع دستی اسفند سال گذشته در باغ گلستان قلعه فلک الافلاک خرم آباد افتتاح گردید گفت: هم اکنون این بازارچه با ۱۵ غرفه عرضه محصولات صنایع دستی دایر است.

وی اظهار داشت: اولویت واگذاری غرفه‌های این بازارچه با صنعتگران دارای نشان ملی مرغوبیت، درجه هنری و یا کارگاه متمرکز صنایع دستی با اشتغال بیش از ۳۰ سال بوده که به صورت یکساله واگذار شده اند.

معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی هماهنگی و رایزنی با دهیاری‌های روستا‌های گردشگرپذیر برای برپایی بازارچه صنایع دستی در این روستا‌ها را یکی دیگر از برنامه‌های این معاونت برشمرد و تصریح کرد: در روستا‌های دوگنبدان، دره تخت، عمارت، آب سفید و اطراف دریاچه گهر قرار است بازارچه‌های موقت را با همکاری خود جامعه صنعتگران راه‌اندازی کنیم.

بابا حسینی اظهار داشت: در راستای حمایت از صنایع دستی در بروجرد و الیگودرز نیز بازارچه‌های نیمه متمرکزی برپا شده که با تخصیص اعتبارات این بازارچه‌ها در تمامی شهرستان‌های استان برپا خواهد شد.

انتهای پیام/ ر

راه اندازی بازارچه صنایع دستی در روستا‌های هدف گردشگری لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.