مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، بازدید از همه اماکن تاریخی و موزه‌های استان برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه، بازدید از همه اماکن تاریخی و موزه‌های استان برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

سید امین قاسمی از برگزاری برنامه‌های مختلف هفته میراث فرهنگی در استان خبر داد و گفت: با توجه به یافته‌های ارزشمندی که در فصل سوم کاوش غار کلدر خرم آباد به دست آمده است؛ در نخستین روز هفته میراث فرهنگی با حضور پروفسور وندر ماد دیرین شناس معروف هلندی و نماینده شورای ملی پژوهشی کشور اسپانیا، دکتر بهروز بازگیر سرپرست تیم کاوش و جمعی از باستان شناسان استان، گزارشی از روند کاوش و یافته‌های آن در سالن همایش اداره کل میراث فرهنگی استان ارائه خواهد شد.

وی اجرای برنامه شب داستان در خانه آخوند ابو خرم آباد، اجرای مراسم بزرگداشت میراث فرهنگی با رونمایی از آداب و رسوم سنتی استان که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده، افتتاح خانه تشکل‌های حوزه میراث فرهنگی و پاکسازی برخی از اماکن تاریخی فرهنگی استان را از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته میراث فرهنگی عنوان کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان با بیان اینکه ۲۸ اردیبهشت تا سوم خردادماه هفته میراث فرهنگی است، اظهار داشت: همزمان با روز جهانی موزه‌ها و هفته میراث فرهنگی، شنبه ۲۸ اردیبهشت بازدید از همه اماکن تاریخی و موزه‌های استان برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

رایگان بودن بازدید از اماکن تاریخی و موزه‌ها در ۲۸ اردیبهشت‌ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.